Jezus wat een moeilijke vraag. Wie bedenkt zoiets? afijn.
1.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
EEN MEESTERLIJK spelende Christopher Waltz weet samen met Tarentino het begrip 'spanning' te definiëren, die vast te pakken, en 100 meter verder te trappen. Ongekend hoe goed dit gespeeld is.
2.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Natuurlijk de meest epische film die ooit gemaakt is waar mega veel gebeurt maar de ware identiteit komt het beste naar voren in deze scenes. (valsspelen my ass. beter voor mijn argument.)
De bizarre samenkomst van honeybunny en pumpkin zet zo perfect de toon van de shitshow wat je te wachten staat. Miserlou als donderslag bij heldere hemel PFFFFF keer op keer kippenvel.
Het ronduit random gesprek van Samual Jackson en Travolta vond ik de eerste keer ook maar.... random. Het is echter zo'n leuke en iconische manier om kennis te maken met beide karakters. Wat helaas niet op het fragment staat maar ook zo goud dat ze voor die deur staan tijdens het footmassage argument, "its not time yet, nog ff weglopen met een nieuw camera punt om daarna alsnog naar binnen te gaan. Des te meer en meer je Tarentino zijn manier van humor overbrengen doorhebt ga je dat echt waarderen. Subliem.
3.
Deze laatst weer gezien en FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK wat is Christian Bale een kenker zieke eindbaas pardon my French maar hoe hij dit acteert is toch godverrrrrredomme niet meer normaal pfffffffff
4.
Beetje bevoorrecht omdat ik Hans Zimmer met orkest dit ooit live heb horen spelen (jaja ook met dat gouden strotje van een zangeres erbij) maar deze eindscene in combinatie met dat muziek...
5. Einde van de film
Perfume Ik zal er niet te veel over verklappen maar serieus als je die nog niet gezien hebt, ga het kijken.
zelfde vraag