Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette vraag idd! Denk dat ik het met je eens ben Helicaze. Mooie aan in die tijd rond de 20 zijn geweest is dat je vol in de technische ontwikkeling ook mee kon nog. De generatie die nu ter wereld komt gaat niet meer verbaast zijn van hologrammen en horloges die meer kunnen dan iphones nu. En inderdaad een stuk minder druk. Volgens mij waren zelfs de televisieavondjes met familie gezelliger ofzo haha

Zelfde vraag maar weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had de EK finale van 1988 wel mee willen maken. Verder wel redelijk content met de tijd waarin ik geboren ben, maar kan me wel vinden in de verhalen van Helicaze en Parvuz. Misschien was het leven vroeger allemaal een stukje eenvoudiger.

Leuke vraag, zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had wel in de middeleeuwen willen leven, ergens in Schotland in een kasteel beetje met mijn zwaard zwaaien!
Lekker vrij zijn, eigen regels bedenken en nog een tijd waar men respect had voor hiërarchie!

Al ben ik ook redelijk content met de tijd waarin we nu leven!

Leuke vraag inderdaad, dus zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 13:43 
 
Hardtraxxer

1 picoseconde geleden. Alles wat vroeger kon, kan nu ook en andersom niet.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo tevreden met de tijd waarin ik ben geboren. Nog wel kind geweest zonder social media en klassiek vrienden ophalen aan deur ipv te appen of ze buiten komen spelen. Maar wel opgegroeid met technologie waar je je inderdaad om blijft verbazen. Verder lijkt me een verder verleden (middeleeuwen of gouden eeuw) sociologisch gewoon erg interessant.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als je naar 1 bepaald moment in de geschiedenis van de mensheid zou mogen gaan om die mee te maken, welke zou dat dan zijn?

Sensation Black 2004, Qlimax 2003/2006 of Trance Energy 2002. Had eigenlijk 18 moeten worden in 2000, ietwat verkeerde timing van m'n ouders :P Ben het wat dat betreft wel eens met Helicaze.
Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
1002.

Met welk hardtraxx lid denk je het meest op één lijn te zitten op gebied van smaak binnen hardstyle?


corneelwr

Jij?

:love:

Gelijk ook deze vraag maar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij zegt altijd dat we broers zijn, dus corneelwr denk ik. Afgezien van de early/millenium hardcore dan.

Particulier vuurwerk ja/nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het mooie aan vuurwerk is juist het massale door de gehele stad heen.

Welk boek heb je als laatst gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geeeen idee.. Een of ander boekje waar ik in de 3e of 4e van de middelbare school een verslagje over moest maken denk ik.. ondertussen alweer 11 of 12 jaar geleden schat ik..

Lees jij nog wel eens een boek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 15:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee, wel vaak op het punt gestaan om te beginnen met de GoT boeken maar kan me er toch niet toe zetten. Denk dat de laatste ook op de middelbare school is geweest.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 15:53 
 
Hardtraxxer

Ik lees heel af en toe een magazine of boek in de vakantie, omdat ik er anders niet aan toe kom of geen zin in heb omdat het teveel moeite kost. Maar gisteren heb ik toevallig twee boeken gehaald over chemie tussen mensen en relaties in tijden van social media.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 18:46 
 

Ik moet nu weer twee boeken lezen voor Nederlands. Ik had dit niet uit mezelf gedaan, ik kijk liever series.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen het boek van Gijppie gelezen.

Vind jij Rene van der Gijp ook zo'n held?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:17 
 

Ik vind hem ook een held, lekker aanstekelijke lach.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zeker. Wat een keehl. Mooi man. Was ook bij zijn show geweest in Rotterdam.

Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja zeker, al is het soms ook wel een beetje gespeeld heb ik het idee. Vind Johan Derksen eigenlijk ook nog grappiger, al kan ik hem dan weer niet serieus nemen als het over voetbal gaat, i.t.t. Gijpie.

Jij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Derksen heeft inderdaad ook leuke humor, maar dat is op een droge manier gebracht. Wat ik wel goed aan hem vind. Heb bij Gijppie vaak alleen het idee dat die alles overdrijft, wat het juist leuk maakt hoor. Heerlijk zo'n gozer aan tafel.

Onie? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Derksen in Veronica Inside prima, Johan Derksen tijdens CL avonden, ronduit verschrikkelijk. Als alles positief en goed is, weet hij altijd weer een negatieve draai aan iets te geven. Ik vind hem een heel erg slechte voetbal analist.

CL avonden bij Veronica of CL avonden bij Ziggo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk vaak met m'n vader en die heeft een tering hekel aan Derksen, dus meestal Ziggo :P

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ligt er een beetje aan wie er commentaar geeft. In de rust wel vaak naar Ziggo omdat Veronica 1 minuut analyseren is en 14 minuten reclame.

Heb jij ook zo'n pleurishekel aan reclame?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, maar door 'slim' TV kijken hoef je er eigenlijk niet naar te kijken (opnemen of terugkijken dus..)
Enige wat ik nog live op TV kijk is F1, verder neem ik alles wat ik 'moet' zien wel op en kijk ik op een later moment..

Als er ijs op je autoruit zit, ga je dan krabben als je weg moet, of lekker de auto warm stoken van binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso warm stoken en sproeien met ruitenwisservloeistof.

Wat is je favoriete TV programma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment Zondag met Lubach, maar Wie is de Mol staat elk jaar stipt op 1 :D

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eén van de weinige programma's die ik nog kijk op TV is Zondag met Lubach, dus dan zal die het wel zijn ..

En jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enige programma’s op tv die ik kijk zijn Hunted, Wie Is De Mol, Zondag Met Lubach, en natuurlijk Ex On The Beach Dubble Dutch en Temptation Island. Maar kijk liever een goede serie eigenlijk.

Welke serie kijk jij op dit moment of raad je aan?
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic