wrote:Defqon weekend
Zelfde
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:wrote:Defqon weekend
Zelfde
1 feest/festival in een jaar!?!!! Pfffft aangezien ik overal ondertussen ben geweest denk ik Dediqated.
Is 5 feesten in 1 weekend te veel?
Is 5 feesten in 1 weekend te veel?
Voor jou nietwrote:Is 5 feesten in 1 weekend te veel?
Wat is het hoogste aantal feesten dat je ooit in 1 week hebt gehad?
Ligt er aan wat je onder feesten schaart he. Als Carnaval meetelt 7, zo niet 5.
Hedde gij ook al zin in Carnaval?
Hedde gij ook al zin in Carnaval?
Tijdens Carnaval lekker op de latten!
Gaan jullie liever naar de sneeuw of naar Carnaval?
Ik ga liever aan de sneeuw met Carnavalwrote:Tijdens Carnaval lekker op de latten!
Waar vier jij Carnaval?
In Haaksbergen met Ricktermosje om al onze problemen weg te zuipen
Wat is de grootste uitdaging waar je tot nu toe in je leven voor hebt gestaan?
Wat is de grootste uitdaging waar je tot nu toe in je leven voor hebt gestaan?
De gebeden zijn gehoordwrote:Die 3-5-2 hierboven weet ik niet. Ging op het WK2014 goed maar dan mogen ze er wel eerst mee gaan experimenteren / oefenen.
Een antwoord op deze vraag bedenkenwrote:Wat is de grootste uitdaging waar je tot nu toe in je leven voor hebt gestaan?
Wat heb je meestal als ontbijt?
Ik ontbijt eigenlijk nooit (ja slecht weet ik). Meestal alleen in het weekend als ik om 11 uur ofzo m'n bed uit kom dan een tosti of omelet, als het dan nog ontbijt mag heten.wrote:Een antwoord op deze vraag bedenken
Wat heb je meestal als ontbijt?
Eet je veel fruit?
Op werkdagen minimaal 2 stuks per dag, in het weekend wil dat er wel eens bij inschieten..
Wat voor fruit eet je het liefst?
Wat voor fruit eet je het liefst?
Bananen en druiven. Of frambozen. Ananas, mango, mandarijnen, peren. Ik ben echt gek op fruit.
Wat is jouw favoriete gebak/taart?
Wat is jouw favoriete gebak/taart?
Aardbeienvlaai
Wat is jouw favoriete groente?
Wat is jouw favoriete groente?
Andijvie (vooral in stampotvorm
)
Favoriete saus?
Favoriete saus?
Had laatst beenham met vijgensaus, dat was gvd lekker gvd.
Als je naar 1 bepaald moment in de geschiedenis van de mensheid zou mogen gaan om die mee te maken, welke zou dat dan zijn?
Als je naar 1 bepaald moment in de geschiedenis van de mensheid zou mogen gaan om die mee te maken, welke zou dat dan zijn?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dan terug naar ver voor de westerse beschaving, ver voor het rechtssysteem en gewoon elke holbewoonsterchimi rapen die er rondloopt weejwa.
Zelfde.
Zelfde.
Leuke vraag!! Twijfel dan denk ik tussen D-Day of Woodstock (al heeft het wel veel van elkaar weg...).
Zelfde
Zelfde
Ik leef heel graag in deze periode, maar ik denk dat ik liever zo'n 20 jaar vroeger had willen geboren worden. Toen kon echt alles. Geen gezeik met social media, #metoo, het klimaat (al was toen de verloedering al ingezet) en immigratieproblematiek. Ook vooral het uitgaan was destijds ('80-'90) echt heel vet volgens mij. Als je bijvoorbeeld die concerten van toen zag. Geen telefoontjes de lucht in. Puur amusement met je vriendengroep. Dikke prima!
Zelfde?
Zelfde?