Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer weet ik niet meer precies, maar in ieder geval ermee in aanraking gekomen door een oud Forumlid van Hardtraxx

https://hardtraxx.com/member/Dennis%20Aka%20Mash/

Hij luisterde en draaide zelf regelmatig, en ben het door hem gaan waarderen!

En jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het ook niet precies meer. Ik weet wel dat ik op de basisschool al luisterde naar nummers als Drunken Monkey - E, (achteraf slechte) happy hardcore (remixjes) en Army Of Hardcore (achtige dingen).
En via m'n buurjongen kwam ik uit bij Donkey Rollers tracks. En A-lusion - Re-Count kan ik me nog goed herinneren. Die buurjongen had als enige in de buurt een brander in zn pc zitten dus die maakte altijd cd'tjes voor me. Daar stonden dit soort tracks op. Die Re-Count komt uit 2003. Toen was ik gewoon 11. :lol:

Zelfde vraag, hoe ben je in aanraking gekomen met de hardere stijlen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet het ook niet meer precies, ergens op de middelbare school in ieder geval. Dacht in de derde klas, dus zo'n 13 jaar geleden. Daar kwamen ineens nummers als Donkey Rollers - Silver Bullet en Estaloca op de telefoontjes voorbij, die iedereen naar elkaar doorstuurde via infrarood. Toen verder ingedoken, Qlimax DVD's van m'n neef gekeken en de rest is historie.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede vraag. Eerste nummer die mij bijstaat is Unleash The Beast, die melodie bleef zo lang in mijn hoofd hangen. Denk dat ik ook wel veel via Parvuz heb leren kennen en een grote lading Kazaa en Limewire downloads. Alles heette Angerfist destijds, maar bleek achteraf vaak van heel andere artiesten xd Daarnaast alle club nights in Dieka in de periode 2007-2009 waar alle grote namen voorbij kwamen. Eerste grote feest ooit was MOH 2009 toen ik 17 was

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik 10 of 11 was liet de zoon, van een kennis van ons pap en mam, mij 'Angerfist - Terror Of My Speedcore' horen. Was gelijk verkocht aan die stijl. Toen via internet en limewire bij Hardstyle gekomen en nooit meer gestopt met luisteren. Dus luister nu al zo'n 13 jaar hardstyle, best lang als ik er over na denk. :surrender:

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via Trance, Dance en artiesten als Special D uitgekomen bij Explosive Car Tuning die m'n neef vaak had. Live On Tour ( https://www.discogs.com/DJ-Marcky-Feat- ... se/1334417 ) gekocht en toevallig gisteren nog op gehad. Villian die bij enkele platen wat woorden zegt, zoals bij Payback, zijn me heel erg bij gebleven. Rond die tijd veel Jumpstyle en langzaam richting Hardstyle gegaan.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toen ik 8 was een cassetteband gekregen van een broer van een maat van me. Dit was een Thunderdome cassette. Daar door dit nummer:



Hardcore gaan luisteren, vooral van CD's en cassette's die ik kreeg. Toen ik Kazaa, Limewire e.d. had Angerfist ontdekt in 2004 en vanaf toen vol uit mezelf hardcore gaan opzoeken en gaan luisteren. Industrial ben ik gaan luisteren doordat ik ong. 10 jaar terug naar Club r_AW ging en daar N-Vitral hoorde en toen compleet verkocht, daar in gekomen door Negative A en E-Noid eigenlijk.

Eerste hardstyle nummer dat ik vet vond was:



Maar toen nog geen idee dat dat hardstyle was. Toen in de jumpstyle hype (waar ik niet heel erg aan meedeed maar wel de muziek vet vond) gingen we naar van die teenage feesten. Thuis zelf platen als Pillz, Pure, Ruff e.d. ontdekt en op die feesten de kaas zoals Green Stuff, Nothing Else Matters, Oldschool Phenomenon (Showtek Remix) ontdekt. Zag toen random eens een setje van The Prophet op YouTube en daar werd Headhunterz - Forever Az One gedraaid, toen ook meteen verkocht.

Gr.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is het begonnen op de basisschool. Mijn eerste herinneringen daaraan zijn uit groep 6 waar op vrijdagmiddag altijd 'gabber'muziek werd gedraaid. Daar werd dan op 'gehakt'. Dit was happy hardcore, Hakkuh en Flippuh etc. We hadden thuis al die cd's, videobanden etc.

Dit was volgens mij de eerste die we hadden, uit 1997.

Afbeelding

Later kwamen de mp3-spelers en daar stond bij mij o.a. Ard und Jorn - 16 en wat van Lady Dana op. Toen we later gingen stappen (+- 16 / 17) werd er het laatste (half) uurtje altijd hardcore gedraaid zoals DJ Neophyte ‎– Muil Houwe. Toen luisterde ik meer hardcore dan hardstyle, dat kwam pas later weer (+- 2008) maar niet echt actief. Vrienden van me gingen wel eens naar festivals / feesten en ik was benieuwd dus ik ging eens mee, naar Summerfestival in Antwerpen. Niet per sé voor hardstyle maar voor de belevenis. Uiteindelijk ben ik de hele dag niet weg gegaan bij hardstyle en ik was direct verkocht. Daarna was het niet meer anders dan hardstyle / hardcore en aanverwanten. Pas de laatste jaren bezoek ik eens wat andere evenementen / genres.

Ook al spreken de 'ekte ekte' schande over de happy hardcore-tijd, als je een jaar of 10 bent is dat allemaal mooi. Ik baal er ook wel van dat ik die cd's en videobanden niet meer kan vinden.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij weet ik nog dat in de bus op schoolreisje constant Brennan Heart - Just As Easy werd gedraaid, en dan gingen we met zijn allen meezingen. Iedereen vindt dit altijd een kutplaat, maar voor mij blijft ie toch speciaal :$
Van daar uit verder gaan youtuben/limewiren tot Headhunterz - From Within, Noisecontrollers - Attack Again, etc. Daarna een tijdje wat minder interesse en vanaf het eerste feest in 2013 weer meer, toen begon het eigenlijk echt.

Hoe lang denk je nog geïnteresseerd te zijn in harder styles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk om te zeggen. Zolang er nog af en toe leuke plaatjes gemaakt worden, zal ik het wel blijven luisteren, maar feesten bezoeken zal niet lang meer duren vermoed ik. Ik gok dat dat laatste helemaal stopt als ik uiteindelijk vader word ofzo.

Zelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat het ooit stopt. Gek genoeg houd ik meer van de muziek dan ooit maar tegelijkertijd ben ik lang niet tevreden met waar de scene soms heen gaat. En stel muziek is helemaal naar de tering, dan zal ik nog altijd naar de muziek luisteren die ik de afgelopen 10 jaar ook heb geluisterd. Zie mezelf ook later als ik kinderen heb nog wel eens een festival of 2 per jaar pakken. Denk niet van plan te zijn om ooit helemaal met feesten te stoppen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoppen met het vet vinden, nooit. Hoe vet is het idee dat we tot we in een bejaardentehuis zitten en niet meer weten wat voor en achter is, kunnen luisteren naar tracks als Rock Civilization, One Blade, Outside World... De nieuwe hardstyle ga ik nu weer vet vinden. Maar of dat zo blijft weet je natuurlijk niet. Het ligt er ook maar net aan of je tijd hebt om het te volgen. Feesten bezoeken was al een tijdje weg bij mij maar sinds vorig jaar ook wel weer terug. En inderdaad, straks als er kinderen komen etc dan kon dat wel eens weer weg gaan. We zien het wel.

Zelfde vraag voor de verandering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja, de "oude" generatie hebben natuurlijk nooit EDM gehad in hun tijd. Wij wel, dus het zal toch helemaal niet zo vreemd zijn dat veel mensen straks in hun oude jaren EDM of HDM gaan luisteren en dat mensen die 40/50+ zijn nog eens gaan kijken op de feesten.

Zijn ook gabbers van 40+ die naar Thunderdome gaan. We zullen zien. mainstream hardcore ben ik wel klaar mee, hardstyle, techno en industrial blijf ik nog wel lang luisteren. Ik luister zelf echter best veel genres en heb zodoende veel afwisseling. Dat houdt het ook leuk.

Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker.

Inmiddels ben ik 30 maar ik heb nog steeds regelmatig de behoefte, zelfs de drang, om te gaan feesten. Voor mij is het niet alleen de muziek, maar ook een dagje er uit, zorgen / de wereld vergeten, mensen zien die ik lange tijd niet gezien heb, etc. Het is wel meer een sociale aangelegenheid geworden dan puur voor de muziek omdat ik veel mensen 'ken' via feesten en ik het ook gewoon tof vind om die nog te zien. Als ik niet meer ga feesten betekent het ook dat contacten verwateren, etc.

Ik denk oprecht dat, zolang ik het lichamelijk trek, ik nog wel zal gaan. De groep om me heen zie ik nu al langzaam dunner worden maar zolang ik het leuk vind zal ik wel blijven gaan, alhoewel dit uiteraard in frequentie wel af zal nemen.

Hoe lang denk je nog geïnteresseerd te zijn in harder styles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook nooit mijn intresse hierin verlies! Ik heb nog altijd de wens om met de kids later nog eens flink te stampen haha :P dus moet nog een aantal jaren luisteren!

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Interesse in de muziek zal ik denk ik nooit verliezen, vooral de classics zal ik altijd vam blijven houden. Moet zeggen dat nieuwe muziek volgen me amper nog lukt, heel sporadisch nog een plaatje maar dan houdt het wel op. Qua feesten ben ik er wel een beetje klaar mee (vooral nachtfeesten ga ik gewoon echt niet meer). Af en toe een classics feestje of een festival zal ik vast nog wel pakken, maar het speciale is er wel vanaf na 10 jaar.

Zelfde vraag dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin al een beetje af te haken. Vind het eigenlijk nog maar af en toe leuk en er wordt ook steeds minder naar mijn smaak gedraaid. Zoiets als Origins vind ik nog wel prachtig. Maar feesten met moderne hardstyle, mwa. Dan ga ik liever naar een Wish Outdoor om te ouwehoeren en 1 of 2 uurtjes op een dag naar de hardstyle tent. Heb nog wel een ticket voor Qlimax, waar ik nog over twijfel. B-Front is nog een van de weinige positieve uitzonderingen en dat anthem haalt me waarschijnlijk wel over.

Dus feesten zie ik mezelf niet heel mijn leven doen, maar ik hou het nog wel bij qua releases. Lijkt me wel tof om met mijn kleinkinderen naar World Outside te luisteren, die dan net uit is :loving: .

Zou jij graag met je kinderen aan de XTC naar een hardstyle feest gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik hoef geen kinderen maar zou best met iemand anders zn kinderen aan de XTC naar een hardstyle feest willen gaan.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik hoef geen kinderen maar zou best met iemand anders zn kinderen aan de XTC naar een hardstyle feest willen gaan.

Exact dit, haha.

Zou jij samen met je ouders aan de XTC naar een hardstylefeest gaan?
mijn moeder heeft dit dus serieus een keer voorgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee, m'n vader is anti drugs en saai en m'n ma stottert al van zichzelf, dus dat zou geen succes worden.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier hetzelfde, al lijkt het me wel heel vet om dat eens te zien. :D

Gebruik je drugs op een festival?

Edit: Me ma stottert niet, maar me vader is wel anti drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit drugs heb gebruikt (op een feest of festival).
Hooguit een paar biertjes maar daar voel je niets van.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nooit gedaan. 0 behoefte aan ook. Met een paar biertjes of zelfs met een Fanta, als ik moet rijden, kan ik enorm genieten van (goede) hardstyle.

Zelfde uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel sporadisch wel eens gedaan, maar moet zeggen dat ik mij op bier of nuchter beter voel. Zolang de muziek goed is maakt het me niet uit wat ik op heb.

Zelfde vraag
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic