Toen ik 8 was een cassetteband gekregen van een broer van een maat van me. Dit was een Thunderdome cassette. Daar door dit nummer:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Hardcore gaan luisteren, vooral van CD's en cassette's die ik kreeg. Toen ik Kazaa, Limewire e.d. had Angerfist ontdekt in 2004 en vanaf toen vol uit mezelf hardcore gaan opzoeken en gaan luisteren. Industrial ben ik gaan luisteren doordat ik ong. 10 jaar terug naar Club r_AW ging en daar N-Vitral hoorde en toen compleet verkocht, daar in gekomen door Negative A en E-Noid eigenlijk.
Eerste hardstyle nummer dat ik vet vond was:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Maar toen nog geen idee dat dat hardstyle was. Toen in de jumpstyle hype (waar ik niet heel erg aan meedeed maar wel de muziek vet vond) gingen we naar van die teenage feesten. Thuis zelf platen als Pillz, Pure, Ruff e.d. ontdekt en op die feesten de kaas zoals Green Stuff, Nothing Else Matters, Oldschool Phenomenon (Showtek Remix) ontdekt. Zag toen random eens een setje van The Prophet op YouTube en daar werd Headhunterz - Forever Az One gedraaid, toen ook meteen verkocht.
Gr.
Jij?