Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 09:43 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Brabant, veel meer aanbod qua feesten en qua volk hetzelfde als Achterhoekers.

Als je één Nederlandse provincie zou mogen laten verdwijnen, welke zou dat dan zijn en waarom?

Geen, zou echt niet weten waarom er een provincie weg moet.

Wat zijn je favoriete plekjes in Nederland? Mag een hele stad zijn, maar ook een hangplek onder een brug over een rivier door een of ander weiland, of een leuk eettentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rotterdam vind ik een hele leuke stad (lekker biertjes van Kaapse Brouwers drinken bij Fenix Food Factory). In Groningen heb je een heel lekker Aziatisch streetfood eettentje “Konbu”. De Dot in Groningen is ook leuk (jaja, mocht je ooit naar het hoge noorden gaan dan weet je nu waar je moet zijn).

Welke studie/opleiding heb je gedaan/doe je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Integrale Veiligheidskunde en dit jaar de Master engineering in maintenance en asset management afgerond!

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de leraren opleiding voor docent aardrijkskunde gedaan en ben op dit moment nog bezig met de lerarenopleiding voor docent maatschappijleer in Tilburg :D

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedrijfseconomie afgerond op de HAN Arnhem, vervolgens nog een poging gedaan voor Organisatiewetenschappen aan de Uni in Tilburg maar kwam er achter dat een thesis niet echt aan mij besteed was (motivatie).

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HBO Communicatie & Multimedia Design.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Professionele Bachelor Toegepaste Informatica

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb Nederlands gestudeerd en daarna de master Taalwetenschap gedaan. Nu bezig met mijn PhD-onderzoek naar taal bij kinderen met en zonder autisme. PhD is eigenlijk gewoon werk, aangezien ik in dienst ben van de universiteit, maar omdat ik ook nog voor 30 ECTS aan onderwijs moet volgen, voelt het soms nog wel eens als een verkapte studie :')

Welke ingrediënten zitten er op een voor jou perfecte pizza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 21:05 
 
Hardtraxxer

Ananas

Welke ingrediënten zitten er niet op een voor jou perfecte pizza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 07:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ananas

Thee of koffie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ananas

Ananas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de week achtergekomen dat ik allergisch ben voor ananas.

Als je 30 miljoen zou winnen, zou je dan nog blijven werken? en waarom dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou zeker blijven werken maar dan wel lekker voor mezelf iets tofs opzetten (kom zo niet even op iets)! Wellicht een boerderijtje kopen daar beetje rustig boeren!

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk een paar dagen in de week vrijwilligerswerk oid.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoppen met werken en m'n vrije tijd gebruiken om te proberen professioneel stint-stuntman te worden.

Wat doe jij met je vrije tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feesten/kroeg, dingen doen met vriendin, huis en tuin taken, met de hond spelen/wandelen, runescape, hier wat de klier uithangen, ...

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
, runescape

:thumbsup: met de hond wandelen, met de vriendin leuke dingen ondernemen, judo en feestjes bezoeken!

Wat is een rare hobby van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik een huis heb met een eigen tuin:
In de tuin bezig zijn (mits het een beetje lekker weer is). Hieraan merk ik wel dat ik een oude lul begin te worden. :lol: Maar het kan best heel rustgevend zijn.

Wel leuke vraag, nog een keer:
Welke rare hobby heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Sinds ik een huis heb met een eigen tuin:
In de tuin bezig zijn (mits het een beetje lekker weer is). Hieraan merk ik wel dat ik een oude lul begin te worden. :lol: Maar het kan best heel rustgevend zijn.

Wel leuke vraag, nog een keer:
Welke rare hobby heb je?


Ik zoek wel eens naar potjes en bakjes verstopt door mensen met waarin een logboekje om hier je naam op te schrijven en vervolgens weer terug te leggen zodat andere deze ook weer kunnen vinden en hun naam erin kunnen schrijven. Ook wel Geocaching genoemd.
Wel zoek ik alleen de extreme potjes tegenwoordig, dus met een klimuitrusting op pad, en naar potjes klimmen in bijv. bomen op 20/25 meter hoog :D

Wat is het vreemdste wat je ooit iemand hebt zien doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Een meid uit de buurt die in bikini, voor haar voordeur, staand met zichzelf bezig was. Was zelf een jaar of 14 en zij volgens mij 1-2 jaar ouder. Was rustig met m'n hond aan het lopen en liep langs dat huis. Nog nooit zo snel iemand weg zien rennen. Was mooi.

Snap nog steeds niet waarom ze dacht dat ze daar buiten het zicht stond ofzo. :lol:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een kind uit onze straat die in een bad jas naar buiten komt lopen. Loopt naar groep meisjes die in het gras aan het zitten zijn, trekt badjas open en begint met z'n tampeloeres te spelen voor hun neus.

Leuke vraag. Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Bij het toilet op DQ zag ik een jongen staan met bloed op zijn shirt bij zijn schouder, ik wilde hem daarop wijzen want hij leek het niet door te hebben totdat hij zich half omdraaien en zichzelf in zijn schouder stond te bijten, tot bloedens toe dus

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering, al deze verhalen. Op Defqon stonden we aan de "hoofdweg" op veld 2, dus daar kwam heel wat vaag volk voorbij gewandeld elke nacht. Op zondagnacht kwam er een groepje jongens voorbij lopen, ik denk dat ze met een stuk of 7 waren. Twee gasten van die groep hadden een gladiatorenpak aan, de andere vijf hadden niks aan behalve dan een boxer. Eén gladiator liep voorop, één liep achteraan. De halfnaakte andere kerels er tussen in. Beide gladiatoren hadden zo'n zwemnoodle vast waarmee ze heftig op de grond sloegen om de anderen als slaven op te drijven.

Wat is je grappigste herinnering van een dronken moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk mijn grappigste dronken moment was in Antwerpen! wij waren daar een weekend bij een vriendin die daar studeerde! Wij naar Cafe D'Anvers geweest (jammer dat het niet meer bestaat echt een toffe club), grappig om te zien dat wanneer je naar binnen gaat alle ramen in de straat bezet zijn en als je naar buiten komt alle ramen leeg zijn. Cafe D'anvers staat in de rode straat van Antwerpen! Afijn wij naar huis te voet en moesten een half uur naar huis wandelen, waar we die avond anderhalf uur over hebben gedaan! Allemaal straal bezopen en hebben alle weg werkzaamheden compleet verbouwd, koffie gezet in een keet en alle signaalbaaklampen mee genomen!

Waarna we als een soort Harry Potter stoet (een baaklamp lijkt aardig op een lantaarn) door Antwerpen liepen en bij thuis komst de gehele woonkamer verlicht was met flikkerende lichten!

Afbeelding
dit is een baaklamp!


Wat is je eerste aanraking met de hardere stylen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2008, tijdens het gamen hhz - speakafreak en rock civilization horen

zelfde
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic