Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dan ga ik naar Loudness.

Ga jij ook mee naar Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:39 
 
Hardtraxx Elite

nee, m'n leeftijd laat het niet toe..

Wat is je hobby?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
nee, m'n leeftijd laat het niet toe..

Wat is je hobby?



muziek

hoeveel schoenen heb je
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 paar of zo, maar ik draag maar 1 paar vaak :x

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee..

Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk afgestudeerd :P.

Wat vind je van Someren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite

geen idee.

ben jij verveeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja

Kun jij daar wat aan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar jij wel.

The Shade of Pattern 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nee maar jij wel.

The Shade of Pattern 2?



pattern 2

pokemon of yu-gi-oh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pokemon!

Mussolini of Mao Zedong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mussolini dan maar..

Wat zal ik vanavond eens te eten gaan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Mussolini dan maar..

Wat zal ik vanavond eens te eten gaan maken?



hotdogs...

redbull of bullit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Go fast.

Aerdenhout, Bloemendaal, Laren, Blaricum of toch Wassenaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Someren is toch veel rijker jongen.... dan maar bloemendaal

Ben ik gangster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Someren met villawijk Lieropsedijk zeker xd. Staan wel leuke huisjes in dat deel, vooral met gracht :whistle: .

Jazeker, want je woont in de Hoevenstraat !

Woont er een leuke jongen op nummer 7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ehm.... Ik val niet op mannen :P

Heb wel gehoord dat er een diamantmijn onder nummer 87 zit, maar daar laat ik me verder niet over uit

Hou jij van huizen met gracht omringd met een muur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, vooral als daar een lekkere dochter woont (Emma) :drool: :drool: .

Wat vind je van Someren-Noord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Someren noord is beetje pauper he... en ben het met je eens, die van van de Laar kan ik wel behappen ja.

Wat vind je van Asten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe ja ben ik 2 jaar mee naar school gefietst (Willibrord, Deurne ), die moeder is btw ook te doen.

Asten is best mooi, lekkere hockeymeisjes, en m'n ex-schoonfamilie woont er dus opzich wel een leuk dorp :P.

Wat vind je van de hoogte van de glijbaan van zwembad de Diepsteeckel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje te laag. Is niet ruig genoeg. Als ie nou 25 meter hoog was en 180 meter lang zou ik zeggen ja...

Wat vind je van de middelstraat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit dus, je kan er wel makkelijk opstoppingen in maken :cool: .

Gaat wel, maar zeker niet m'n favoriet.

Wat vind je ervan dat de Viersprong wordt opgeheven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er geen band mee dus... eigenlijk maakt het me niet veel uit. Was een lambertusboy...


Vind je dat wij meer vijvers moeten hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, in ieder geval niet van die vijvers als in de Loove die afgeschermd zijn door bosjes, vol zitten met blauwalg en er vies uitzien. Danmaar die in het Julianapark, met mooie villa's eromheen. Die mogen wel.

Vind je de ligging van sportpark de Potacker optimaal t.o.v. de bebouwde kom van Someren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer, toen ik nog voetbalde moest ik altijd zo weit fietsen.

Is SVS koning tov NWC?
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic