Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Werken en vanavond pokeravondje met een koud biertje :D

Nick of Simon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nick

Heb jij al weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een 40 minuten wel :yay:

Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het al! :cool:

Wat ga je doen dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:06 
 
Hardtraxxer

Vanaaf op stap, morgen naar Daydream en zondag wielrennen als het weer mee zit

Vrijdag vrij of maandag vrij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:29 
 
Hardtraxxer

neee, 40uur in de week op stage :cry:

Zit jij ook in de OSM competitie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Da Tweekaz of Wasted Penguinz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wasted Pinguinz

Gebakken of gekookt ei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zacht gekookt :drool:

Broodje knakworst of broodje frikandel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broodje Frikandel

Wielrennen of Curling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite

wielrennen

wat vind je van brennan heart - hardbass junkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel te doen.

Waarom ben je nog geen vrienden met mij op Partyflock :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien nee, dan moet je Chukkels maar toevoegen.

Schijnt bij jou de zon ook zo lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja hier schijnt de zon ook lekker

Kan jij er net zoals ik ook niet van genieten omdat je binnen moet leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Wel te doen.

Waarom ben je nog geen vrienden met mij op Partyflock :cry: ?


niet zo ziellig..

Ja ik moet leren :(

Wat ga je vanavond doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal niet zielig doen -.- .

Ik ga vanavond even naar m'n vrienden, en verder niks!

Wanneer heb je voor het laatst tosti gegeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 jaar geleden?

Graafmachine of Takelauto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:30 
 
Hardtraxxer

Graafmachine

Mac of Windows of Linux????
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Windows

Ferrari of Lamborghini
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:34 
 

Lamborghini

Hond of kat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk heb ik een hekel aan dieren, maar dan zie ik toch liever een hond.

Scantraxx of Dirty Workz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx, vanwege hun oude nummers , A2 records, The Anarchist en natuurlijk de remuxxen :drool: .

TillT of Sys-X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat het kan

Is hyves gay?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite

moet je aan hem vragen..

Wat is je volgende feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club r_AW volgende week

Zin om mee te gaan?
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic