Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens.

jij ook?



wat een bazentrack trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harder is niet per defenitie sneller, heerlijk duister sfeertje

Hou jij daar ook van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jazeker, heb je op hardshock wel gemerkt ^^


hoe snel is te snel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 250bpm krijg ik het lastiger het bij te houden.

Hoe langzaan is te langzaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

<140 bpm op een feest, thuis kan ik langzame industrial bijvoorbeeld wel waarderen


early hardstyle of ''tijdmachine'' hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine omdat ik in die periode de hardstyle in ben komen rollen. Hoewel ik early ook zeer zeer vet vind.

Beste early hardcore track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 02:07 
 
Hardtraxx Addict

Heeeeeeeeel moeilijk kiezen, ik weet dat deze bij mij erg hoog staan iig :P

Miro - Shining
Brian Acardy - Let Da Bass Boom
Nosferatu - The Future
DJ Buby ft The Stunned Guys - A.E.I.O.U.
DJ Weirdo & DJ Sim - Go Get Busy (Hardcore Edit)
Juggernaugt - Ruffneck Rules Da Artcore Scene !!!

Een definitieve beste? Geen idee! :D

Je mag nu beslissen welk merk bier ALLE festivals dit jaar inkopen, welk merk kies je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 02:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grolsch!

Beste frisdrank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aidsaid


oke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehh nee

Goede morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ehh nee

Goede morgen?


Ja

Vanavond nog wat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:20 
 

Uit eten met een goeie vriend en daarna naar schiphol, even familie ophalen.

Nog plannen voor het weekend? zoja, wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds maanden eigenlijk helemaal niets gepland staan dit weekend


Een weekendje rust is toch ook fijn op zn tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:50 
 

Zeker!

Collab tussen Nc & Audiofreq of B-front & Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:05 
 

NC & Audiofreq, B-Front & Thera collab al gehad. Die ik trouwens heel sterk vond! :D

Ook zo blij dat het tijdmachine concept steeds vaker terug komt op festivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:10 
 
Hardtraxx Elite

Tis wel leuk maar k ben bang dat het verpest wordt omdat bijna ieder festival het nu doet.

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iedereen met dezelde line-ups aan blijft komen wel

Als jij nu geboekt zou worden, welke track zou je sowieso draaien, niet uitmakende hoe laat je geboekt staat?

tacoboy26 schreef:
<140 bpm op een feest, thuis kan ik langzame industrial bijvoorbeeld wel waarderen


Ga je nog op terug komen als je Embrionyc een keer live ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyle feest afsluiten met Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifises



Hoe zou jij een hardstyle feest afsluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:
Hardstyle feest afsluiten met Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifises



Hoe zou jij een hardstyle feest afsluiten?


Met taco's eten.

Favoriete biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bier is niet lekker?

Hou jij wel van bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x wat een toeval

Beste emoticon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

huillach


110,120,130 geen enkel .... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen idee wat je bedoelt?

Weet jij wel wat raven bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Hoeissie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed hoor bijna weekend

Voor jou ook?
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic