Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 mei 2015 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Autumn Green.

Beste The Pitcher plaat?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Autumn Green.

Beste The Pitcher plaat?


Titan

Beste Noisecontroller plaat?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ctrl.Alt.Del, Astral, Gaia 2008 of originele Macabre. Kan echt niet kiezen :$

Beste plaat van Frontliner?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ctrl.Alt.Del, Astral, Gaia 2008 of originele Macabre. Kan echt niet kiezen :$

Beste plaat van Frontliner?


Toevallig 'Greenhouse' in een mixje hier online gezet :thumbsup:


Beste Brennan Heart?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

One Blade

welke saus bij de friet?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
One Blade

welke saus bij de friet?



pindasaus bij raspatat :love:
anders gewoon fritesaus
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:46 
 
Hardtraxx Elite

En je vraag is?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Heeft wel leuke tracks & sets, maar geil niet op hem zoals sommige hier.
Jij?

(off-topic/het-stel-je-vraag-aan-de-volgende-hardtraxxer-topic-t23957-11550.html#p1484017)

Of bedoelde je die niet?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vraag is: wie gebruikt nou het woord pindasaus...?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Wat is er mis met pindasaus?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niet lekker.

Favoriete mixdrank?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whisky cola


barca of real?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barca

Welk alias van een grote hardstyle artiest is ondergewaardeerd naar jou mening?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pavelow (Noisecontrollers)

Leuke vraag dus dezelfde!
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crucifier (Crypsis) zou ik wel weer vaker willen zien draaien :love:


Nog plannen dit weekend?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:25 
 
Hardtraxx Elite

Leren voor examen :/

Jij?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Leren voor examen :/

Jij?


helemaal niks

in welke taal denkt een dove?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oost-Indisch.

Hans Klok of Hans Kazan?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hans klok

ooit een show van hem bijgewoond?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee

beste hardstyle album?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz & Wildstylez - Project One.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:55 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz - Studio Sessions.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M1NUS MILITIA _ L3G1ON 0F STR3N7H !!een!1!11!

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Music Made Addictz

is harder beter?
Bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks mogen van mij gruwelijk hard zijn, alleen bereikt de hardstyle het tegenovergestelde. Bijvoorbeeld dit gaat zoveel harder, is op hetzelfde tempo, is beheerst en gewoon een heldentrack.

Wat vind jij van deze mening?
Vorige  1 ... 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic