Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Met vakantie? Paar uur

Berlijn of Londen?


Londen

wat doe je vanavond
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:39 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Peperkoek schreef:
Met vakantie? Paar uur

Berlijn of Londen?


Londen

wat doe je vanavond


Maatje is jarig. Zodoende pilzen en vooral niet roken.

Rook je?
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, althans heel soms in de kroeg, maar alles behalve vast.

En jij?
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vast.

Wat is je droomberoep? (Dus ook dingen die heel lastig te bereiken zijn)
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Profvoetballer xd, zou liever mijn hele leven bij Ajax spelen dan dat ik 100 miljoen ontvang (lotto ofzo) en lekker 24/7 op de bank kan liggen.

Jij
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:29 
 

DJ, man wat heb je dan een mooi beroep :loving:

Welke plaat vind je leuker,

of

?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Don't Give Up :)

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Don't give up, heerlijk nummer :loving:

Hoeveel tijd spendeer per dag je aan hardtraxx?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:11 
 

Plus minus anderhalf uur of zoiets denk ik.

E-force of Adaro?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro, al zeg ik dat ook alleen maar omdat ik voor de keus gesteld word ipv dat ik echt een voorkeur heb.

Vind je het ook zo kut als er een vraag komt waar je eigenlijk geen antwoord op hebt?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 00:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het kutter als ik zelf geen vraag weet :P

Het is 2001, je bent op een feest, er zijn 3 zalen:

Hardcore
Trance
Techno


Je moet de hele avond in 1 van de 3 zalen staan , welke kies je?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trance, in 2001 was dat echt geweldig. :worship:

Leuke vraag, zelfde.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Trance

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 01:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ook Trance

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore.

Wat eet je vanavond?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moeders opschept.

Leukste off-topic-topic op hardtraxx?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ga ik toch voor drugs topic als iemand live verslag uit brengt

Moet er meer mensen liveverslag uitbrengen als ze vdk zijn?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:52 
 

Van mij hoeft het niet.

Favoriete televisie programma?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wie is de Mol / Voetbal International / Expeditie Robinson.
Dat zijn de enige programma's die ik altijd kijkt.

Spijkerbroek of trainingsbroek/joggingsbroek?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trainingsbroek zit het lekkerst, maar als ik ergens naar toe ga doe ik wel een spijkerbroek aan.

Is het bij jou lekker weer?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja! Heerlijk die beginnende lente :D

Doet jou dat ook altijd denken aan Fransesco Zeta - Fairyland?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nee

Lentegevoel?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:15 
 

Nee het regent

Hoe oud was je toen je voor het eerst een vriendinnetje had?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

15.

Wanneer heb je voor het laatst een chick gepakt?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm de nacht voor Hard Bass was dat.

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic