Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 04:04 

Donateur

770poker, gratis 50 dollar, eerst 25 dan nog 500 punten halen (0,50 rake) en dan krijg je die andere 25 dus me daar maar ff aangemeld, maar je moet sws storten voor je kunt uitcashen, weet iemand toevallig of je het dan een week later ofzo gewoon allemaal tegelijk kan uitcashen?
Anders is dat mooi simpel verdienen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 04:17 

Hardtraxxer

Meestal is het bij dat soort acties zo dat je evenveel rake moet betalen, dan dat je krijgt. Dus als je 50$ gratis krijgt, kan je het pas uit laten betalen als je ook 50$ rake betaald hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:45 

Donateur

elroyce schreef:
Meestal is het bij dat soort acties zo dat je evenveel rake moet betalen, dan dat je krijgt. Dus als je 50$ gratis krijgt, kan je het pas uit laten betalen als je ook 50$ rake betaald hebt.

volgens mij moet je bij deze stortenvoor je kan uitbetalen maardat wat jij zegt kan ook heel goed zo zijn indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Normaal moet je ook storten idd, maar vaak zijn er geen vereisten om vervolgens alles uit te cashen. Dus, als je eerst $50 raket en dan een minimum hoeveelheid stort ($10 of $20, tenzij de actie anders aangeeft), kun je vaak daarna de hele zooi eraf halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 04:27 

Donateur

PNXRMX schreef:
Normaal moet je ook storten idd, maar vaak zijn er geen vereisten om vervolgens alles uit te cashen. Dus, als je eerst $50 raket en dan een minimum hoeveelheid stort ($10 of $20, tenzij de actie anders aangeeft), kun je vaak daarna de hele zooi eraf halen :)

zat zo van 25 naar 45, en 10 sec later op 0 :P achja was toch nog niet 'echt' mijn geld
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic