Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 58 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
770poker, gratis 50 dollar, eerst 25 dan nog 500 punten halen (0,50 rake) en dan krijg je die andere 25 dus me daar maar ff aangemeld, maar je moet sws storten voor je kunt uitcashen, weet iemand toevallig of je het dan een week later ofzo gewoon allemaal tegelijk kan uitcashen?
Anders is dat mooi simpel verdienen :D
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Meestal is het bij dat soort acties zo dat je evenveel rake moet betalen, dan dat je krijgt. Dus als je 50$ gratis krijgt, kan je het pas uit laten betalen als je ook 50$ rake betaald hebt.
F
Donateur
last seen Jul 2026
elroyce wrote:Meestal is het bij dat soort acties zo dat je evenveel rake moet betalen, dan dat je krijgt. Dus als je 50$ gratis krijgt, kan je het pas uit laten betalen als je ook 50$ rake betaald hebt.
volgens mij moet je bij deze stortenvoor je kan uitbetalen maardat wat jij zegt kan ook heel goed zo zijn indd
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Normaal moet je ook storten idd, maar vaak zijn er geen vereisten om vervolgens alles uit te cashen. Dus, als je eerst $50 raket en dan een minimum hoeveelheid stort ($10 of $20, tenzij de actie anders aangeeft), kun je vaak daarna de hele zooi eraf halen :)
F
Donateur
last seen Jul 2026
PNXRMX wrote:Normaal moet je ook storten idd, maar vaak zijn er geen vereisten om vervolgens alles uit te cashen. Dus, als je eerst $50 raket en dan een minimum hoeveelheid stort ($10 of $20, tenzij de actie anders aangeeft), kun je vaak daarna de hele zooi eraf halen :)
zat zo van 25 naar 45, en 10 sec later op 0 :P achja was toch nog niet 'echt' mijn geld