Dan kijk je het toch lekker niet? Er worden helemaal geen lange pauzes ingelast. Duurt allemaal niks langer dan bij voetbal. Behalve als ze een videoscheidsrechter erbij halen, maar dat gebeurd bij veel meer sporten. En die muziek? Ik geloof dat je bij het gemiddelde EK/WK ook helemaal gebombardeerd met muziek zodra er een doel valt. De scheidrechters fluiten ook prima, niks op aan te merken. Bovendien komt er bij hockey in ieder geval niet een kansloos fluitconcert uit het publiek of allemaal panische spelers op het veld als er een keer een terechte beslissing wordt genomen waar het team het niet mee eens is.Stinkjanus wrote:Ja idd. Wtf. Al die stilleggingen maken de sport niet veel leuker. Spannend was het natuurlijk wel als alles op het randje moet, maar die muziek hadden ze uit mogen houden. Vooral bij een beslissing die gemaakt moet worden door de scheidsrechter. FrikandelsProject 141 wrote:Echt te vaag dat ze nu muziek opzetten bij dode momenten in het hockey, overgenomen van het ijshockey.. Doen echt alles om de sport aantrekkelijker te maken om naar te kijken voor mensen die de sport niet kijkenhopen dat de mannen zich ook plaatsen voor de finale!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Onverwacht brons bij BMX?
Deed ze wel goed zeg
Deed ze wel goed zeg
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Een hockeyer is ook op z'n teentjes getrapt hoor xDSoundTunerZ wrote:Dan kijk je het toch lekker niet? Er worden helemaal geen lange pauzes ingelast. Duurt allemaal niks langer dan bij voetbal. Behalve als ze een videoscheidsrechter erbij halen, maar dat gebeurd bij veel meer sporten. En die muziek? Ik geloof dat je bij het gemiddelde EK/WK ook helemaal gebombardeerd met muziek zodra er een doel valt. De scheidrechters fluiten ook prima, niks op aan te merken. Bovendien komt er bij hockey in ieder geval niet een kansloos fluitconcert uit het publiek of allemaal panische spelers op het veld als er een keer een terechte beslissing wordt genomen waar het team het niet mee eens is.Stinkjanus wrote:Ja idd. Wtf. Al die stilleggingen maken de sport niet veel leuker. Spannend was het natuurlijk wel als alles op het randje moet, maar die muziek hadden ze uit mogen houden. Vooral bij een beslissing die gemaakt moet worden door de scheidsrechter. FrikandelsProject 141 wrote:Echt te vaag dat ze nu muziek opzetten bij dode momenten in het hockey, overgenomen van het ijshockey.. Doen echt alles om de sport aantrekkelijker te maken om naar te kijken voor mensen die de sport niet kijkenhopen dat de mannen zich ook plaatsen voor de finale!
Hoezo, waar zie jij staan dat ik hockey? Ik ontkracht gewoon een aantal argumenten die nergens op slaanM-arijn wrote: Een hockeyer is ook op z'n teentjes getrapt hoor xD
-
C

Deze zijn anders best te doen.. ok een aantal..
Trouwens, 4x100M mannen estafette door na diskwalificatie van Groot Brittanie
Ik ben vanaf vandaag verliefd op Ellen Hoog & Kitty van Malen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ellen HoogPommer wrote:Ik ben vanaf vandaag verliefd op Ellen Hoog & Kitty van Malen.
Haha.Pommer wrote:Ik ben vanaf vandaag verliefd op Ellen Hoog & Kitty van Malen.
Johan Derksen: "Worden ze er op geselecteerd ofzo? Heb nog nooit 16 van die lekkere wijven bij elkaar gezien."
Maartje Paumen en Carlien Dirkse kunnen jullie vergeten
Mocht je daar een oogje op hebben 
Maar morgen zitten we (officieel) sowieso op 20 medailles!
Maar morgen zitten we (officieel) sowieso op 20 medailles!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Zo hé ofnietPommer wrote:Ik ben vanaf vandaag verliefd op Ellen Hoog & Kitty van Malen.
-
E
3e helft zou ik wel met dat team willen spelen....
Kitty van Malen jaUberhout wrote:Ellen HoogPommer wrote:Ik ben vanaf vandaag verliefd op Ellen Hoog & Kitty van Malen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Nee dat niet, zitten ook heel veel no-go's bij.Project 141 wrote:
Bijna heel dat team johVanavond de mannenfinale kijken, hopelijk kunnen ze de goede lijn van dit toernooi doortrekken.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Geen goud voor de mannen 
InderdaadJurheinen wrote:Geen goud voor de mannen
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Zo'n shootout moeten ze overigens ook bij het voetbal invoeren.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Het gaat me meer om het feit dat bij shootouts meer kwaliteit benodigt is dan penaltys, waardoor het geen loterij is maar het team wint dat daadwerkelijk beter is ( op technisch vlak dan voornamelijk ).Project 141 wrote:Jammer van het hockey gisteravond, maar misschien verdiende Nederland het ook niet helemaal helaas. Heb geen enkele veldkans voor ze gezien.
Nah, penalties zijn nog wel te houden, strafballen nietFiretrap wrote:Zo'n shootout moeten ze overigens ook bij het voetbal invoeren.
Basketball finale zeer leuk vooralsnog! Hoop op een stuntje van Spanje, die commentator van Sport1 ook volgens mij 
Hey dat zijn volgens mij de vocals van Tuneboy & Stephanie - Music Is of niet? Bij die sluitingsceremonie.
Edit: Fatboy Slim
Dit nummer ken ik nog van Fifa 2000 ofzo 
Edit: Fatboy Slim
Last edited by Pommer on 12 Aug 2012 23:45, edited 2 times in total.
Ik herken ze ook ergens van dus denk het wel 
edit: die victoria beckham word er ook niet lelijker op
edit: die victoria beckham word er ook niet lelijker op
Klopt!Pommer wrote:Hey dat zijn volgens mij de vocals van Tuneboy & Stephanie - Music Is of niet? Bij die sluitingsceremonie.
Volgens mij was het Fifa 1999Pommer wrote:Edit: Fatboy SlimDit nummer ken ik nog van Fifa 2000 ofzo
Sluitingsceremonie was best tof trouwens! Ik had wel verwacht dat Susan Boyle ook even kwam zingen, ze is toch ook Britse? Adele gelukkig niet gezien.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Bump!
De winterspelen zijn weer begonnen
De winterspelen zijn weer begonnen
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Schaatsen gaat weer lekker zo als verwacht