Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:27 
 

nielstil schreef:
Lyst schreef:
nielstil schreef:
Als cyclocross een olympische sport was hadden we er gelijk 3 medailles bij :P

En touwtje springen :lol:

en waar slaat dit op? :/

Belgen zijn al ettelijke keren Wereldkampioen Rope Skipping geweest ja :)... Maar dat is niet zomaar touwtjespringen.
Had er een in m'n klas zitten die dat al 14 jaar deed ofzo, 8 uur per week trainen met school bij, en 2 uur spinnen voor de beenspieren :D.
Maar ja, waarom komen de Belgen zo weinig aan bod, Kim Clijsters uitgeschakeld door een andere wereldtopper, de Borlées die enkele zwaar moeilijke tegenstanders hadden bij het lopen..
Het zit ons niet mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Kim Clijsters uitgeschakeld door een andere wereldtopper, de Borlées die enkele zwaar moeilijke tegenstanders hadden bij het lopen..
Het zit ons niet mee :D

Tja, wat wil je dan, dat de wereldtoppers België de medailles wel geven? De Borlées stonden (met moeite) in de finale, ja dan kun je ook verwachten dat je moeilijke tegenstanders krijgt. Zelfde valt te zeggen over Martina, heerlijke vent maar zal door Bolt, Blake en consorten ook waarschijnlijk geen medaille scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:58 
 

Nee hoor, maar Kim Clijsters is meermaals nr.1 van de wereld geweest... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Toch wel apart dat de Belgen dan inderdaad niet te zien zijn, enige verklaring hiervoor? Geen topsportklimaat?

Komt er nog mountain biken en/of veldrijden deze spelen? Daarin hebben ze toch wel goeie altijd?


Nee, geen olympische onderdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mountainbiken wel ;) Maar daar hebben we ook maar 2 subtoppers. weinig kans op medailles daar dus. Bij cyclocross zou de top 10 uit 7 Belgen ofzo bestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Iemand hockey aan het kijken? Echt schandalig. Alles draait om strafcorners en ze hebben zelfs muziek nodig om het spannend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Iemand hockey aan het kijken? Echt schandalig. Alles draait om strafcorners en ze hebben zelfs muziek nodig om het spannend te maken.


Je kijkt het nu toch ook niet voor de sport zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
Stinkjanus schreef:
Iemand hockey aan het kijken? Echt schandalig. Alles draait om strafcorners en ze hebben zelfs muziek nodig om het spannend te maken.


Je kijkt het nu toch ook niet voor de sport zelf? :P

Hahahahahaha
Nee, niet per se. Zitte mooie bitches bij. Heeft die Sven Kramer (o.a.) goed gefixt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die van Kramer vind ik juist een rotkop hebben, had net zo goed over zo'n hekje kunnen springen vanmiddag. Wel knap van die ruiter trouwens, weer een zilveren medaille. En ondanks dat het de kutste sport op aarde is toch de finale gehaald door de hockey vrouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Van As vind ik juist wel sexy :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Van As vind ik juist wel sexy :$

Dat wou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Firetrap schreef:
Van As vind ik juist wel sexy :$

Dat wou ik zeggen!

Afbeelding

Die komt toch rechtstreeks uit de stal man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ja en nu zonder bitje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja en nu zonder bitje :/

Ja ik wilde het nog wat duidelijker aankaarten :P Maar ook zonder bitje heeft ze een aardige paardenbek imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het altijd gaaf om zo'n ontlading te zien na een gewonnen wedstrijd, alleen de sport zelf vind ik geen hol aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Ja en nu zonder bitje :/

Ja ik wilde het nog wat duidelijker aankaarten :P Maar ook zonder bitje heeft ze een aardige paardenbek imo.


Oké zou kunnen, zie haar nooit zonder bitje verder. Maar ik ga hier verder ook niet discussiëren over mijn smaak als je het niet erg vindt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Echt te vaag dat ze nu muziek opzetten bij dode momenten in het hockey, overgenomen van het ijshockey.. Doen echt alles om de sport aantrekkelijker te maken om naar te kijken voor mensen die de sport niet kijken >.< hopen dat de mannen zich ook plaatsen voor de finale!

Ja idd. Wtf. Al die stilleggingen maken de sport niet veel leuker. Spannend was het natuurlijk wel als alles op het randje moet, maar die muziek hadden ze uit mogen houden. Vooral bij een beslissing die gemaakt moet worden door de scheidsrechter. Frikandels
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die hockeyers zijn aardig op dreef :P Jammer van Martina & Nummerdor/Schuil btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dat beachvolleybal, manmanman wat erger ik me dan :/ sommige keuzes zien er zo dom uit vanachter de beeldbuis :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die hockey wedstrijd van de mannen, ff met 9-2 winnen tegen de nr4 van de wereld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kan ik de 200 meter race terug kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waar kan ik de 200 meter race terug kijken?

http://nos.nl/os2012/artikel/405062-wee ... ijfde.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Daveytl schreef:
Waar kan ik de 200 meter race terug kijken?

http://nos.nl/os2012/artikel/405062-wee ... ijfde.html :)

Ja bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Taekwandoër naar kwartfinale, was superspannende wedstrijd :P zeker een aanrader om terug te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Iemand hockey aan het kijken? Echt schandalig. Alles draait om strafcorners en ze hebben zelfs muziek nodig om het spannend te maken.


Nee, het draait niet allemaal om strafcorners, nee het is zo ook al spannend voor de liefhebber.
En er word tenminste niet zo aangesteld als bij voetbal als er een keer iemand valt.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic