ehm nee.KSwoosh wrote:38katamaran wrote:Wat is de overeenkomst tussen een pannenkoek en een baby?
Als ze zwart zijn, zijn ze mislukt.
ehm nee.KSwoosh wrote:38katamaran wrote:Wat is de overeenkomst tussen een pannenkoek en een baby?
katamaran wrote:ehm nee.KSwoosh wrote:38
Voor 69,476% waar!katamaran wrote:ehm nee.KSwoosh wrote:38katamaran wrote:Wat is de overeenkomst tussen een pannenkoek en een baby?
Als ze zwart zijn, zijn ze mislukt.
Zn hart.katamaran wrote:Er ligt een dode kameel in de woestijn.
Wat klopt er niet? :')
wootum wrote:Zn hart.katamaran wrote:Er ligt een dode kameel in de woestijn.
Wat klopt er niet? :')
Mike-O wrote:Er zitten 10 mussen op een tak, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
9
Er zitten 10 eenden in de sloot, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
9
Hidden Source wrote:Mike-O wrote:Er zitten 10 mussen op een tak, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
0
Er zitten 10 eenden in de sloot, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
0
Er zitten 10 mussen op een tak, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?Hidden Source wrote:Mike-O wrote:Er zitten 10 mussen op een tak, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
9
9
niet grappig..Mike-O wrote: Er zitten 10 mussen op een tak, 1 wordt er doodgeschoten. Hoeveel zitten er nog?
0, de andere mussen vliegen weg van de schrik
1, de rest vliegt weg van de schrik en de dode drijft nog in de sloot.
:')
Robster wrote:Henk is seksverslaafd.
Henk heeft al met allemaal verschillende soorten vrouwen gebatst: Surinamers, Chinezen en zelf burkababes. Je kan het nog zo gek niet bedenken. Nu heeft hij nog 1 doel voor ogen om zijn lijstje compleet te maken. Hij wil het doen met een non.
Dus Henk gaat op een dag naar het klooster toe en spreekt daar de eerste de beste non aan.
Henk: Ik wil seks met jou hebben.
Non: Dat mag ik niet, ik moet mijn hele leven maagd blijven.
Henk blijft maar doordrammen tot de non eindelijk toegeeft.
Non: Oké, ik zal seks met je hebben, maar je moet me wel in m'n kont nemen.
Henk: Prima, geen probleem.
Dus Henk en de non zijn al lekker bezig en geieten met volle teugd van elkaar, waardoor Henk opeens iets roept.
Henk: Ik ben Henk en ik neuk als een tank!
waarop de non zegt.
Sjon: Ik ben Sjon en ben verkleed als een non!
te lang. te weinig witregels. ga ik niet aan beginenn.Nixxus wrote:blablalulverhaal
snap em nie?Nixxus wrote:'Bobo abbonement'...
KSwoosh wrote:snap em nie?Nixxus wrote:'Bobo abbonement'...

had al zon vermoeden, maar wtf heeft da met een neger te makendjpatt wrote:KSwoosh wrote:snap em nie?Nixxus wrote:'Bobo abbonement'...
nu dan