Klop Klop!
Wie is daar?
SpongeBob!
Wie is daar?
SpongeBob!
ja ik lig dubbel! Sowieso dat ik deze vanaaf ga vertellen aan mn vriendinRobster wrote:Hoe heet het randje vet om de vagina?
Vrouw
vrouwen hebben geen humorMilán wrote:Update; ze vertrok geen spier
ik zal hem morgen is op school vertellen kieken wat er gebeurtSoundTunerZ wrote:vrouwen hebben geen humorMilán wrote:Update; ze vertrok geen spier
Deed ik ook, ik kwam er ook nog aardig goed vanaf met 1 simpele bitchslap :')Milán wrote:ja ik lig dubbel! Sowieso dat ik deze vanaaf ga vertellen aan mn vriendinRobster wrote:Hoe heet het randje vet om de vagina?
Vrouw
hahahahaaRobster wrote:Deed ik ook, ik kwam er ook nog aardig goed vanaf met 1 simpele bitchslap :')Milán wrote:ja ik lig dubbel! Sowieso dat ik deze vanaaf ga vertellen aan mn vriendinRobster wrote:Hoe heet het randje vet om de vagina?
Vrouw
Triest! Dit is geen schuine mop. En als je niet weet hoe je 'reet' moet schrijven, post dan niets in het vervolg.tomb wrote:Hahaaaaaaahahhaaaa eindbaasdirecteurTrainfreak wrote:Wat is een jood met een lepel in zijn reed ?
Een Gaspedaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is dus jood?Piet-R76 wrote:Triest! Dit is geen schuine mop. En als je niet weet hoe je 'reet' moet schrijven, post dan niets in het vervolg.tomb wrote:Hahaaaaaaahahhaaaa eindbaasdirecteurTrainfreak wrote:Wat is een jood met een lepel in zijn reed ?
Een Gaspedaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, da's zoals die klasseieke mopMike-O wrote:Gister liep ik met een paar maten over de wallen en ik kom ineens een houten muur tegen met een gat erin. Boven het gat staat "pijpen, 5 euro", dus dat leek me wel wat. Ik al m'n zakken doorzocht en uiteindelijk heb ik dan 5 euro bij elkaar weten te vinden. Ik gooi het door het gat en trek m'n broek naar beneden. Tot m'n verbazing kijk ik mijn ogen uit, komt er ineens een lul uit het gat zetten!
Omdat hij nog niet dood is?katamaran wrote:Waarom word de paus niet gecremeerd?
:') Haha ja. I know, kut grap.Frankert wrote:Omdat hij nog niet dood is?katamaran wrote:Waarom word de paus niet gecremeerd?
Die is wel goed haha. Ff een keer uitproberen morgen.Nixxus wrote: haha, da's zoals die klasseieke mop
'wat vind je van kussen? op 10.' 'euh, 5/10?'
'goed, want vind je van aftrekken' 'hm, 7/10.'
'oke, wat vind je van pijpen?' 'eumm, 9/10 : )'
'goed dan, wat vind je van gepijpt worden?'
lolkatamaran wrote:Loopt een man door een woestijn, hij vind een kameel, maar de kameel vind van niet.
38katamaran wrote:Wat is de overeenkomst tussen een pannenkoek en een baby?
ze stinken allebei en vervuilen de wereld :')freddyadu8 wrote:Wat is de overeenkomst tussen een uitlaat en een Marokkaan?
Nope, ze horen allebei thuis onder de autoKSwoosh wrote:ze stinken allebei en vervuilen de wereld :')freddyadu8 wrote:Wat is de overeenkomst tussen een uitlaat en een Marokkaan?