Silly Bongo met zijn avonturen
Bongo is piloetommetjeuh wrote:Silly Bongo met zijn avonturen
Bongo is piloetommetjeuh wrote:Silly Bongo met zijn avonturen
ja heel leuk. god maakt wel 2 fouten. hij maakt jou. en een mongol neger.Wout1997 wrote:Waarom bestaan er geen gehandicapte negers?
God maakt geen 2 fouten
Misschien is Wout wel neger? Niemand hier heeft hem ooit gezienThe Venator wrote:ja heel leuk. god maakt wel 2 fouten. hij maakt jou. en een mongol neger.Wout1997 wrote:Waarom bestaan er geen gehandicapte negers?
God maakt geen 2 fouten
ja dat, of mss is het een mongooltje...?Steffnov wrote: Misschien is Wout wel neger? Niemand hier heeft hem ooit gezien
Moet ik nou diegene zijn die zegt what's the difference?The Skribbler wrote:ja dat, of mss is het een mongooltje...?Steffnov wrote: Misschien is Wout wel neger? Niemand hier heeft hem ooit gezien
of of of hij is:STAN- wrote:Moet ik nou diegene zijn die zegt what's the difference?The Skribbler wrote:ja dat, of mss is het een mongooltje...?Steffnov wrote: Misschien is Wout wel neger? Niemand hier heeft hem ooit gezien
The Venator wrote:
of of of hij is:
doe mij maar een gingermrazura wrote:Als je mocht kiezen tussen sex met een ginger en een been te laten amputeren, welke been werd het?

Nijidik wrote:
Deze dan?