Wat zegt een homofiele uil?
YOEEEEEEHOOOOEEEEE!!!
YOEEEEEEHOOOOEEEEE!!!
Machiel wrote:Wat zegt een homofiele uil?
YOEEEEEEHOOOOEEEEE!!!
zit wat in.Beuntie wrote:Hahaha
Op een dag staan twee Belgen elkaar echt vól in elkaars ballen te trappen. Niet zachtjes, nee echt gewoon lomp hard. Dus er komt een Nederlander aangelopen en die vraagt beduusd: ''Doet dat geen pijn?''
''Nee hoor, we hebben stalen neuzen.''
![]()
Sjaak1 wrote:Herman Finkers FTW!Nick wrote:Herman Finkers
ge-wel-dig!
''Wil je een eeh, Fishermans Friend?''
''NEE DANKJE JE!''
Geniaal
haha gweldigSancti wrote:Sjaak1 wrote:Herman Finkers FTW!Nick wrote:Herman Finkers
ge-wel-dig!
''Wil je een eeh, Fishermans Friend?''
''NEE DANKJE JE!''
Geniaal
:') lekker droog iddMartin wrote:Een harde schijf gaat naar de GIGA vraagt een andere harde schijf vind je het goed als ik MEGA
wat een kut mop eigenlijk
Deze mop is gewoon bijna niet op te schrijven, die YOEHOOEE moet je gewoon keihard op je meest gay-ige stemmetje opzetten! Gebruik deze ook altijd en hij doet het altijd bijzonder goed!!Machiel wrote:Wat zegt een homofiele uil?
YOEEEEEEHOOOOEEEEE!!!
haha inderdaad een veelgebruikte klassieker!Milán wrote:Deze mop is gewoon bijna niet op te schrijven, die YOEHOOEE moet je gewoon keihard op je meest gay-ige stemmetje opzetten! Gebruik deze ook altijd en hij doet het altijd bijzonder goed!!Machiel wrote:Wat zegt een homofiele uil?
YOEEEEEEHOOOOEEEEE!!!
ik snap ze alle 3 nietMartin wrote:Wat is een vierkant + een driehoek?
Een broodje hamburger speciaal
Dus wat is het?
Een broodje hamburger met mayo en curry zonder ui
Het is zwart met wit en loopt in een weiland?
Een koe
Het is zwart met wit en hangt aan de muur?
Een koe
Hahahahhaaoostzaner wrote:Er zitten drie mannen in de bar en de eerste man vraagt: Wat is jullie favo standje?
De tweede man zegt, 'Ik vind doggystyle wel lekker'. De derde man zegt, 'Ik vind standje 69 lekker'.
Dan vraagt de derde man aan de eerste man. 'Wat is jou favo standje dan?'
'Mijn favo standje vind ik de Wilde Stier',zegt de eerste man. Dus die 2 andere mannen kijken hem verbaast aan en vragen.
'Wat is dat, de wilde stier?' Oke, zegt de eerste man. je gaat beiden op je knieen zitten pakt je vrouw om haar lichaam.
Hou haar stevig vast, begin met neuken en tijdens het neuken fluister je in de oor van je vrouw. 'Dit standje vind mijn secretaresse het lekkerst'.
En dan moet je er voor zorgen dat je minstens acht seconden op je vrouw blijft zitten.