Gast.mrazura wrote:Die grappen mbt de aandoening kanker vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.
Gaat eens fappen.
Gast.mrazura wrote:Die grappen mbt de aandoening kanker vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.
Die grappen mbt racisme vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.spookie wrote:mrazura wrote:Die grappen mbt de aandoening kanker vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.
helemaal mee eens.
hoe noem je een neger die van rechts komt?
een voorrang oetang
Er klopt echt zoveel niet dat mijn hoofd ervan gaat tollen, amai segSpablauw wrote:2 nonnen lopen door de vismijn.
De ene zegt 'amai de mijn stinkt zo hard vandaag'
Zegt de andere 'nee, het is de mijn'
Dat maakt deze grap er niet beter op schat. Ik vind het gewoon een bedroevend verschrikkelijke grap en ik heb zeker wel geprobeerd om er een grap in te zien. Als je er om kan lachen raad ik je aan een kinderziekenhuis te bezoeken waar 70% het niet haalt en de vriendjes die ze daar maken binnen een week weer dood kunnen zijn, want zo snel kan dat gaan. Ik als echte nsb'er in hart en nieren heb dan ook een topicrepport gemaakt en heb er alle vertrouwen in dat het moderator team een passende actie uitvoert.Olijfboompje wrote:Gast.mrazura wrote:Die grappen mbt de aandoening kanker vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.
Gaat eens fappen.
Ik zal 't wel even bespreken, want dit is wel een beetje een twijfelgevalHou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Nee is ook zo het proces neger zijn wens je je ergste vijand niet toe..me gusta wrote:Die grappen mbt racisme vind ik eigenlijk in en in triest. Totdat je zelf dit proces ze;f ziet gebeuren dan maak je die grap echt niet meer.
idd, tyfus grappen zijn kanker nep.Almighty wrote:Tyfus en tering zijn ook ver-schrik-ke-lijk-e ziektes.
me gusta wrote:Een bos komt thuis met een bos mannen. Zegt zijn bloem: "Oh, dan moet ik vanavond zeker weer met mijn vazen wijd?" "Hoezo?", antwoordt de man, "heb je geen benen dan?"
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
me gusta wrote:HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAAHA WAT EEN KNAKER ZEIKE GARP!!!!
Ben niet van de mopjes.Dakpan wrote:Stomme grappen. Ik mis de input van Parvuz hier.
Geloof het niet, jij bent zo grappig dat je 1 van de zeven wereldwonderen zou moeten zijn!Parvuz wrote:Ben niet van de mopjes.Dakpan wrote:Stomme grappen. Ik mis de input van Parvuz hier.