Ik ken m als: Beetje lastig instappen maar het scheurt wel lekkerDysphoria wrote:Wat is de overeenkomst tussen een Ferrari en een meisje van 12?
Instappen is lastig maar als je eenmaal zit dan wil je niet anders.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Gay jokes aren't funny, cum on guys.delange wrote:i was about to tell you guys a dirty gay joke.. butt fuck it
Wat is er erger dan een worm in je appel vinden?
De holocaust
De holocaust
doet een man een brief in de bus, zegt de buschauffeur: "wat moet ik met die brief."
Er zitten twee gekken op een fiets. Zegt de ene gek: "Wist je al dat er een bobbel in je fiets zit?" Zegt de ander: "Ja, dat weet ik. Ik denk dat mijn fiets zwanger is. Zullen we gaan wachten tot er een klein fietsje geboren wordt?" Even later komt er een derde gek bij en vraagt wat ze aan het doen zijn. "Nou," zegt de ene gek, "we zijn aan het wachten tot er een fietsje geboren wordt." Dan begint de derde gek hard te lachen en zegt: "Denk nou even na zeg: Dat kan toch helemaal niet... dit is een herenfiets!" 
Papa en mama zijn even lekker flink van bil aan het gaan en echt alles wordt uit de kast gehaald!
Terwijl het er flink aan toe gaat komt hun zoontje komt binnen en schrikt zich rot.
De vader zegt dat het jongetje snel naar zijn kamer moet gaan.
Na de vrijpartij zegt moedertjelief: "Herman, je moet hem toch vertellen wat hier gebeurde! straks denkt hij dat er iets aan de hand is"
Dus vaders denkend hoe hij dit zal uitleggen naar de kamer van dat zoontje.
Als hij de deur opendoet ziet hij het zoontje met oma flink van bil gaan.
Dus die vader: WAT IS HIER AAN DE HAND?
Zegt dat zoontje: jij neukt met mijn moeder, dan doe ik het met de joue!
Terwijl het er flink aan toe gaat komt hun zoontje komt binnen en schrikt zich rot.
De vader zegt dat het jongetje snel naar zijn kamer moet gaan.
Na de vrijpartij zegt moedertjelief: "Herman, je moet hem toch vertellen wat hier gebeurde! straks denkt hij dat er iets aan de hand is"
Dus vaders denkend hoe hij dit zal uitleggen naar de kamer van dat zoontje.
Als hij de deur opendoet ziet hij het zoontje met oma flink van bil gaan.
Dus die vader: WAT IS HIER AAN DE HAND?
Zegt dat zoontje: jij neukt met mijn moeder, dan doe ik het met de joue!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Pff die is echt oud
Komt nog uit de tijd dat je poepen met lange 'oe' schreef.
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
i wanted to make a gay joke, butt fuck it
-----------------
gay jokes arent even funny, cum on guys
-----------------
gay jokes arent even funny, cum on guys
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Oh niet gezien haha 
Verliefdheid is als in je broek poepen, niemand ziet het en alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
whahahaha

Wat is er aan de hand met een meisje dat ongesteld is?
ze heeft een bloedserieus kutprobleem
ze heeft een bloedserieus kutprobleem
Wat is het ideale gewicht van je schoonmoeder?
Anderhalve kilo, inclusief urn.
Een bediende vraagt aan zijn chef: "Ik wil graag naar de begrafenis van mijn schoonmoeder.
" Chef: "Ja, wie wil dat niet graag."
Anderhalve kilo, inclusief urn.
Een bediende vraagt aan zijn chef: "Ik wil graag naar de begrafenis van mijn schoonmoeder.
" Chef: "Ja, wie wil dat niet graag."
Late reactie, maarsjobie wrote:Verliefdheid is als in je broek poepen, niemand ziet het en alleen jij hebt dat speciale warme gevoel.

Gadver... echt serieus, hoe kut voel je je dan 
Vraag het hem, hij zit hier ook op het forum aka Case Dj.The Skribbler wrote:Gadver... echt serieus, hoe kut voel je je dan
Whahasjobie wrote:Vraag het hem, hij zit hier ook op het forum aka Case Dj.The Skribbler wrote:Gadver... echt serieus, hoe kut voel je je dan
-
E
nee, jullie hebben t fout. dat was dysphoria! 
Hoe herken je een surinaamse duif?
Die hebben een gouden ringetje om hun poot en roepen de hele dag 'doekoe, doekoe!'
Die hebben een gouden ringetje om hun poot en roepen de hele dag 'doekoe, doekoe!'
Vind ik leukRuubiie wrote:Hoe herken je een surinaamse duif?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Scantraxx