-Hardstyle
-Andere zooi
-Andere zooi
Dat is toch niet handig :sRobertV wrote:Op mijn HDD:
Ik heb 1 grote map met Jump/Hardstyle en daarin heb ik dan weer de letters A t/m Z en daarin de namen van de artiesten. Dit heb ik met de artiesten gedaan waar ik 3 of meer tracks van heb.
Ik heb ook nog een map met dezelfde genres A t/m Z en daar staan dan gewoon de tracks in van de DJ's waar ik minder dan 3 tracks van heb.
Voor House, Dubstep, Electro etc heb ik gewoon aparte mappen maar verder geen A t/m Z ofzo want ik heb daar toch niet zoveel muziek van.
precies!Gangsterdwerg wrote:met alle Tags goed ingevuld
lache met jou! :')Hidden Source wrote:In mappen.

Heb je bij je websmapjes bij scantraxx ook nog al die sublabels enzo of heb je per label ook nog is een mapje met daarin de naam van de artiest? Of ben je niet ZO ver gegaan.. En hoe doe je dat met collabs binne het label of met collabs met artiesten van andere labels?Almighty wrote:Muziek > openen
Album (Mapje Smack, Mapje Defqon 1 2010 ect)
Livesets (Alle sets bij elkaar)
Losse Tracks (Alle losse tracks bij elkaar)
WEB Releases (Alles op label)
In iTunes staan in de rechterkolom alle platenlabels, een categorie Losse tracks, een categorie Livesets en de Albumnamen..

Dat wil ik ook! Weet alleen niet hoe.Almighty wrote:Heb jij maps meteen gelinkt met itunes? Zodat waneer je wat in die map zet, automatisch naar je itunes gaat?
Nee, kmoet het er zelf naar toe slepen. Maar kheb 2 beeldschermen dus da's niet ergAlmighty wrote:Heb jij maps meteen gelinkt met itunes? Zodat waneer je wat in die map zet, automatisch naar je itunes gaat?
Nee dat is lekker overzichtelijk :') Alles in 1 map pleuren..Gangsterdwerg wrote:Dat is toch niet handig :sRobertV wrote:Op mijn HDD:
Ik heb 1 grote map met Jump/Hardstyle en daarin heb ik dan weer de letters A t/m Z en daarin de namen van de artiesten. Dit heb ik met de artiesten gedaan waar ik 3 of meer tracks van heb.
Ik heb ook nog een map met dezelfde genres A t/m Z en daar staan dan gewoon de tracks in van de DJ's waar ik minder dan 3 tracks van heb.
Voor House, Dubstep, Electro etc heb ik gewoon aparte mappen maar verder geen A t/m Z ofzo want ik heb daar toch niet zoveel muziek van.
Ik heb gewoon alle losse nummers (web en vinyl) los in een map met alle Tags goed ingevuld. En ik luister alles via VDJ waar je gewoon op 15 parameters kan filteren en zoeken. Dus heb alles in 1x bij de hand. En albums en livesets luister ik eigenlijk niet. Behalve mijn eigen mixen en die heb ik ook in een map.
En als je dan ff zin in een bepaald nummer hebt, dan weet je die ook nog terug te vinden?Almighty wrote:Scantraxx map :openen
Scantraxx Evolutionz
Scantraxx Specials
Scantraxx Silver
Scantraxx Reloaded
Scantraxx Italy
Scantraxx
Squaretraxx
MIDIFY
A2 Records
Paint It Black
En doe niet op artiest, gewoon label. Als er een SCANEVO0016235 uitkomt dan pleur ik hem gewoon in de evolutionz map, en dan in de evolutionz categorie op iTunes