Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
JolleNL schreef:
Naja ik bestel em wel gewoon. Want nadat je had gebeld moest je hem zeker gewoon bestellen via internet zonder iets anders dan normaal te doen?

Nee hoor, hoefde niks te doen. Hoefde alleen JA te zeggen toen ze vroeg of ik hem meteen wou bestellen. Anders kon ik ook niet ingaan op de aanbieding die ze me deden ;) Maar ik ben al klant bij Hi, misschien moet jij je eerst nog aanmelden omdat je nog niet eerder een handtekening hebt gezet.


Dus gewoon bellen en zeggen ik wil een HTC Desire bestellen? xd Hoe kom je erop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Dus gewoon bellen en zeggen ik wil een HTC Desire bestellen? xd Hoe kom je erop :P

Precies :D Hoe ik erop kom? Simpel, ik wist al dat ik bij Hi wou blijven, ik wist ook al dat ik de Desire wou alleen in de winkel en via internet vond ik de aanbieding niet mooi genoeg. In de winkel konden ze niks dus dan ben ik gewoon Hi zelf. Dan gewoon een goed verhaal ophangen en vooral aardig blijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms. De koerier belt je dan om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

13 Augustus kwam een nieuwe levering, hopen dat ik daarbij zit. Iemand anders op tweakers krijgt trouwens dit berichtje :oh: :

Beste Hi klant, Je toestel is op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen met 09007386873. Groeten van Hi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:06 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Gister even de iPhone 4 in me handen gehad, en dat nieuwe retina scherm is echt tering scherp!

met wat geluk heb ik er vanmiddag 1tje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms. De koerier belt je dan om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

13 Augustus kwam een nieuwe levering, hopen dat ik daarbij zit. Iemand anders op tweakers krijgt trouwens dit berichtje :oh: :

Beste Hi klant, Je toestel is op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen met 09007386873. Groeten van Hi

Sterkte met wachten! Maar het is het waard :) me broertje zit ook al sinds afgelopen dinsdag te wachten en hij heeft hem gewoon in de winkel besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zit ook bij hi, en op de 17e mag ik een nieuwe telefoon ;)

ik ga opbellen en zeggen dat ik een iphone 4 wil, nou dat doet hi dus niet, dus komen ze met alternatieven en dan ga ik om de Samsung Galaxy S vragen 1 jaar abbo 40 permaand met xtra snel internet en zonder kosten voor de telefoon.. gewoon beetje dreigen dat je anders naar t-mobile gaat voor de iphone en ze doen een hoop voor je, hoorde ik van mn broer die em een weekje geleden heeft besteld, ook 1 jaar abbo gratis foon met xtra snel internet.

kies toch liever de galaxy S dan de Desire...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ipnony ga je sowieso niet fixen bij hi. dat probleem had ik ook

ik zou eerst eens ff naar het htc aanbod kijken als ik jou was
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
ik zit ook bij hi, en op de 17e mag ik een nieuwe telefoon ;)

ik ga opbellen en zeggen dat ik een iphone 4 wil, nou dat doet hi dus niet, dus komen ze met alternatieven en dan ga ik om de Samsung Galaxy S vragen 1 jaar abbo 40 permaand met xtra snel internet en zonder kosten voor de telefoon.. gewoon beetje dreigen dat je anders naar t-mobile gaat voor de iphone en ze doen een hoop voor je, hoorde ik van mn broer die em een weekje geleden heeft besteld, ook 1 jaar abbo gratis foon met xtra snel internet.

kies toch liever de galaxy S dan de Desire...

Zo heb ik dat dus ook gedaan ja, maar dan voor de Desire.


Me broertje heeft net een smsje gehad dat de Desire weer op voorraad is, hij heeft hem morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik weet dat de iphone niet bij hi te krijgen is (de 3gs wel) maar daarmee moet je juist "dreigen" weg te gaan als ze niet met een leuke actie komen...

maar kga toch voor de Galaxy S 1 jarig abbo, ookal moet ik 100 euro bij leggen,, 2 jaar doe ik niet meer dat is echt te lang voor een telefoon :P al is mn Nokia N82 nog wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HTC Desire bij Hi gecanceld en bij de plaatselijke telefoonwinkel gekocht, nu zit ik bij Vodafone. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van m'n eerste tot huidige:

Nokia 3310 - Geweldig ding, niet te slopen. Doet het nog steeds gewoon al is de batterij gaar.
Sendo 620 - Gaar ding xd
Alcatel OT-C717 - Redelijk toestel, alleen heel slechte batterij, en m'n slide brak af.
Samsung SGH-D900i - Geweldig toestel. Hele goede batterij, geweldig geluid, goede camera. Leuk ding. Tot hij onder de heftruck kwam. xd
Nokia 5130 Xpress Music. - Leuk toestel, alleen een stuk slechtere camera. Wel geniaal geluid. - Doet het ook nog steeds prima.

Nu heb ik een Nokia 5530 Xpress Music (Full Touch) en dit is echt zo'n superdingetje. Dankzij custom firmware (Voor degenen met een 5230-5530-5800: XTEntion Pro Classic met EURO 2 Navigation) een erg lange batterijduur, geweldig geluid, geweldig snel, ook mede door de véél snellere firmware.
Touchscreen is vergeleken met anderen uit zijn segment erg goed, alleen vergeleken met duurdere telefoons is hij wat ongevoelig. Je moet echt goed aanraken waardoor snel qwerty typen niet echt wil. Je mist te veel letters.

Nadelen zijn, de niet echt snelle WiFi. Veel foto's laden b.v. werkt vaak niet eens (Ook niet met Opera ofzo)
De beroerde USB overdrachtsnelheden, ding haalt met moeite 5mb/s.
Geen GPS
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
1ste ding, werkte wel alleen te luid :')
daarna
Afbeelding
Goedkoop dingetje
Afbeelding
deze geniale telefoon. Tot dat ie gestolen word op appelhof :').
Nu een of andere gare nokia met zaklamp :cool: . Zoekt nog steeds een nieuwe / andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HTC Desire binnen! Snap er nog niet heel veel van, maar dat komt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb sinds kort de Sony Ericsson Satio , mooi ding! 12.1 megapixel camera , met video's maken geluid ook perfect! :D alleen ben niet so gek op het touchscreen maar voorderest best dingetje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevinsep schreef:
Heb sinds kort de Sony Ericsson Satio , mooi ding! 12.1 megapixel camera , met video's maken geluid ook perfect! :D alleen ben niet so gek op het touchscreen maar voorderest best dingetje :thumbup:


12.1 WTF, wat heb je daar nou aan op een gsm. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
kevinsep schreef:
Heb sinds kort de Sony Ericsson Satio , mooi ding! 12.1 megapixel camera , met video's maken geluid ook perfect! :D alleen ben niet so gek op het touchscreen maar voorderest best dingetje :thumbup:


12.1 WTF, wat heb je daar nou aan op een gsm. :P

Best veel aangezien je je telefoon bijna altijd bij je hebt en een fototoestel niet. Maarrr als ze er nou ook nog een flinke lens op zouden zetten zou je er pas echt wat aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
JolleNL schreef:
kevinsep schreef:
Heb sinds kort de Sony Ericsson Satio , mooi ding! 12.1 megapixel camera , met video's maken geluid ook perfect! :D alleen ben niet so gek op het touchscreen maar voorderest best dingetje :thumbup:


12.1 WTF, wat heb je daar nou aan op een gsm. :P

Best veel aangezien je je telefoon bijna altijd bij je hebt en een fototoestel niet. Maarrr als ze er nou ook nog een flinke lens op zouden zetten zou je er pas echt wat aan hebben.


Haha, ja 12.1 je hebt er niks aan, behalve als je een foto ff uit wil printen bij een meter bij een meter, dan is die nog scherp, maarja de flits is ook heel goed, en hij heb ook cybershot dus maakt niet uit hoe hard je schut de foto is altijd stil! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe al vier jaar met mn Sony Ericsson k800i.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik doe al vier jaar met mn Sony Ericsson k800i.


Ja ik heb heel me leven al sony... eerst k850i(5.0 mp) dar de c905(8.1 MP) en nu de Satio(12.1 mp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben een beetje uitgekeken op de X10, toch aardig wat redelijk negatieve reviews gelezen en slechte beoordelingen van klanten.

ik ga denk ik voor de Galaxy S of Desire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oldskool Nokia for the win!

+ bellen en smsen en niks meer, precies wat ik nodig heb
+ goedkoop danwel gratis te verkrijgen
+ je kan er mee gooien en ze gaan niet kapot
+ gaan ze wel kapot, dan was 'ie toch goedkoop dus boeit het niet
+ SNAKE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ben een beetje uitgekeken op de X10, toch aardig wat redelijk negatieve reviews gelezen en slechte beoordelingen van klanten.

ik ga denk ik voor de Galaxy S of Desire.

x10 is echt een drama. Ik zou voor de galaxy 's gaan, wat is dat een fucking vette telefoon zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 01:02 
 

Sunboom schreef:
+ SNAKE!

----PIEP----PIEP--PIEPPIEP-----PIEP-

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb besloten mijn 3GS te verkopen, en een Samsung Galaxy S te nemen. Waarom? Super sexy scherp en groot beeldscherm, sneller internet dan een iPhone, geen verbindingsproblemen. ANDROID!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een LG KC550 al 2 jaar ofso. Doet het nog prima, niet helemaal top meer mja. Ik gebruik m alleen maar voor bellen en smsen. Hij valt wel uit als ik mp3 speler aanzet via sneltoets :P . Die gebruik ik dan ook maar niet. Ik heb 3kwart jaar terug een mobiel met abonnement gewonnen omdat ik lid ben van Elfvoetbal. Heb die mobiel verkocht voor 100 euro, en abonnement gehouden, is 2 jaar lang 50% korting. Ik betaal nu maar 15 euro per maand ongeveer, en heb heel veel sms en belminuten :) . Best wel chill dus.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic