wat is eigenlijk android
?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
van googleRavenwood wrote:besturingssysteem voor telefoons
http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Android
Een van de betere besturingssystemenhdhessel wrote:wat is eigenlijk android?
1. Nokia 3310
2. Samsung D900i
3. Nokia XpressRadio 5030
Ik wil een nieuwe, maar zit te twijfelen tussen HTC Desire en iPhone 4. Wat raden jullie me aan?
2. Samsung D900i
3. Nokia XpressRadio 5030
Ik wil een nieuwe, maar zit te twijfelen tussen HTC Desire en iPhone 4. Wat raden jullie me aan?
Htc werkt Chill, maar bij de iPhone krijg je de iTenne er gratis bij omdat het bereik zo slecht is en die lul van een vent steve jobs wist dat maar hij wilde dat ding op de markt hebben.
Ik zeg dus HTC DESIRE.
Ik zeg dus HTC DESIRE.
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Eerste mobiel:

Motorola C115
2e mobiel:

Samsung D500
3e mobiel:

Sony Ericsson K850I
Over 6-8 weken:

iPhone 4

Motorola C115
2e mobiel:

Samsung D500
3e mobiel:

Sony Ericsson K850I
Over 6-8 weken:

iPhone 4
Met een HTC kan je toch ook overal in Nederland internetten he? XDoostzaner wrote:Htc werkt Chill, maar bij de iPhone krijg je de iTenne er gratis bij omdat het bereik zo slecht is en die lul van een vent steve jobs wist dat maar hij wilde dat ding op de markt hebben.
Ik zeg dus HTC DESIRE.
Mwoah, vind Symbian toch wat tegen vallen, heb er wel spijt van dat ik de X10 niet heb gekozen.Ravenwood wrote:hmm oke
is die vivaz nog wat? zit te denken tussen de X10/X10 mini-pro of de Vivaz
Die X10 mini lijkt me zo bout :') Veel te klein voor je klauwen. En leuk hoor zo'n qwerty toetsenbord (ik weet waar ik over praat na mijn X1i avontuur) maar je toestel wordt er alleen maar dikker door en met een touchscreen toetsenbord kun je tenminst nog T9 gebruiken.
Mag ik nog een keer benadrukken dat ik tering blij ben met mijn Desire
Mag ik nog een keer benadrukken dat ik tering blij ben met mijn Desire
Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?
Desire for life!
Alleen die van mij valt constant uit en dan start ie opnieuw op, lomp kut
Breng hem morgen even naar de vent die hem mij heeft geadviseerd, gaat hem controleren en dan moet dat ook weer over zijn:)
Verder topding!
Alleen die van mij valt constant uit en dan start ie opnieuw op, lomp kut
Breng hem morgen even naar de vent die hem mij heeft geadviseerd, gaat hem controleren en dan moet dat ook weer over zijn:)
Verder topding!
Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.
Ben nu al zo een 2 jaar iPhone gebruiker, 1 keer overgestapt naar een Sony Ericsson X10, maar de tering wat is dat een kut telefoon.. Wat is een goedkope losse android toestel? Wil er eentje hebben om een beetje mee te kutten.
De DesireJolleNL wrote:Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?
Eeuh, dan moet je toch echt beter kijkenJolleNL wrote:Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.
HTC kondigde een paar weken geleden nog aan dat ze de Legend als vlaggenschip gebruiken (mooi toestel, mooie prijs) maar alleen de Desire voldoet aan de hoogste specificaties
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zal ik de blackberry storm2 of de nieuwe blackberry Bold nemen ?
En die heeft dus ook de meeste mogelijkheden van alle HTC telefoons?maarten1410 wrote:De DesireJolleNL wrote:Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?
Eeuh, dan moet je toch echt beter kijkenJolleNL wrote:Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.Noem maar een paar dingen: De HD2 draait op Windows, Desire op Android (wat sneller is). Het RAM geheugen van de Desire is 100MB groter. De batterij van de Desire is groter en gaat langer mee. Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen
HTC kondigde een paar weken geleden nog aan dat ze de Legend als vlaggenschip gebruiken (mooi toestel, mooie prijs) maar alleen de Desire voldoet aan de hoogste specificaties
Volgens mij kunnen ze allemaal evenveel
Android is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.
Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen.maarten1410 wrote:Volgens mij kunnen ze allemaal evenveelAndroid is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.
Bel ze, dat stond er bij mij toen ook maar toen ik belde had ik em binnen 2 dagenJolleNL wrote:Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen.maarten1410 wrote:Volgens mij kunnen ze allemaal evenveelAndroid is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.
Naja ik bestel em wel gewoon. Want nadat je had gebeld moest je hem zeker gewoon bestellen via internet zonder iets anders dan normaal te doen?maarten1410 wrote:Bel ze, dat stond er bij mij toen ook maar toen ik belde had ik em binnen 2 dagenJolleNL wrote:Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen.maarten1410 wrote:Volgens mij kunnen ze allemaal evenveelAndroid is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.
Mijn broertje heeft hem ook gister besteld, dinsdag hier waarschijnlijk dus weet niet hoe ze op de site aan die tijden komen.
Nee hoor, hoefde niks te doen. Hoefde alleen JA te zeggen toen ze vroeg of ik hem meteen wou bestellen. Anders kon ik ook niet ingaan op de aanbieding die ze me dedenJolleNL wrote: Naja ik bestel em wel gewoon. Want nadat je had gebeld moest je hem zeker gewoon bestellen via internet zonder iets anders dan normaal te doen?