Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat is eigenlijk android :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

besturingssysteem voor telefoons
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 15:27 
 

Ravenwood schreef:
besturingssysteem voor telefoons

van google

http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Android
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wat is eigenlijk android :$ ?

Een van de betere besturingssystemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Nokia 3310
2. Samsung D900i
3. Nokia XpressRadio 5030

Ik wil een nieuwe, maar zit te twijfelen tussen HTC Desire en iPhone 4. Wat raden jullie me aan? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Htc werkt Chill, maar bij de iPhone krijg je de iTenne er gratis bij omdat het bereik zo slecht is en die lul van een vent steve jobs wist dat maar hij wilde dat ding op de markt hebben.
Ik zeg dus HTC DESIRE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat zeg ik ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 10:50 
 
Hardtraxxer

Eerste mobiel:
Afbeelding
Motorola C115

2e mobiel:
Afbeelding
Samsung D500

3e mobiel:
Afbeelding
Sony Ericsson K850I

Over 6-8 weken:
Afbeelding
iPhone 4
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Htc werkt Chill, maar bij de iPhone krijg je de iTenne er gratis bij omdat het bereik zo slecht is en die lul van een vent steve jobs wist dat maar hij wilde dat ding op de markt hebben.
Ik zeg dus HTC DESIRE.


Met een HTC kan je toch ook overal in Nederland internetten he? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
hmm oke :)

is die vivaz nog wat? zit te denken tussen de X10/X10 mini-pro of de Vivaz

Mwoah, vind Symbian toch wat tegen vallen, heb er wel spijt van dat ik de X10 niet heb gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die X10 mini lijkt me zo bout :') Veel te klein voor je klauwen. En leuk hoor zo'n qwerty toetsenbord (ik weet waar ik over praat na mijn X1i avontuur) maar je toestel wordt er alleen maar dikker door en met een touchscreen toetsenbord kun je tenminst nog T9 gebruiken.

Mag ik nog een keer benadrukken dat ik tering blij ben met mijn Desire ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desire for life!

Alleen die van mij valt constant uit en dan start ie opnieuw op, lomp kut :(

Breng hem morgen even naar de vent die hem mij heeft geadviseerd, gaat hem controleren en dan moet dat ook weer over zijn:)

Verder topding! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben nu al zo een 2 jaar iPhone gebruiker, 1 keer overgestapt naar een Sony Ericsson X10, maar de tering wat is dat een kut telefoon.. Wat is een goedkope losse android toestel? Wil er eentje hebben om een beetje mee te kutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?

De Desire :)

JolleNL schreef:
Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.

Eeuh, dan moet je toch echt beter kijken ;) Noem maar een paar dingen: De HD2 draait op Windows, Desire op Android (wat sneller is). Het RAM geheugen van de Desire is 100MB groter. De batterij van de Desire is groter en gaat langer mee. Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen ;)

HTC kondigde een paar weken geleden nog aan dat ze de Legend als vlaggenschip gebruiken (mooi toestel, mooie prijs) maar alleen de Desire voldoet aan de hoogste specificaties ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

zal ik de blackberry storm2 of de nieuwe blackberry Bold nemen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
JolleNL schreef:
Wat is de beste HTC telefoon qua specificaties?

De Desire :)

JolleNL schreef:
Ik heb even wat opgezocht en volgens mij is de HD2 beter. De Desire heeft trouwens ook overal een erg lange levertijd.

Eeuh, dan moet je toch echt beter kijken ;) Noem maar een paar dingen: De HD2 draait op Windows, Desire op Android (wat sneller is). Het RAM geheugen van de Desire is 100MB groter. De batterij van de Desire is groter en gaat langer mee. Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen ;)

HTC kondigde een paar weken geleden nog aan dat ze de Legend als vlaggenschip gebruiken (mooi toestel, mooie prijs) maar alleen de Desire voldoet aan de hoogste specificaties ^^


En die heeft dus ook de meeste mogelijkheden van alle HTC telefoons? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij kunnen ze allemaal evenveel ;) Android is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Volgens mij kunnen ze allemaal evenveel ;) Android is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.


Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
maarten1410 schreef:
Volgens mij kunnen ze allemaal evenveel ;) Android is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.


Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen. :cry:

Bel ze, dat stond er bij mij toen ook maar toen ik belde had ik em binnen 2 dagen ;) Mijn broertje heeft hem ook gister besteld, dinsdag hier waarschijnlijk dus weet niet hoe ze op de site aan die tijden komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
JolleNL schreef:
maarten1410 schreef:
Volgens mij kunnen ze allemaal evenveel ;) Android is Andoid namelijk maar de Desire is het snelst en heeft zoals ik zei wat betere specificaties op technischgebied.


Haha oke, dan bestel ik maar een Desire. Nu nog ff een goede provider opzoeken, ik wou Hi maar daar is de levertijd 10 tot 15 dagen. :cry:

Bel ze, dat stond er bij mij toen ook maar toen ik belde had ik em binnen 2 dagen ;) Mijn broertje heeft hem ook gister besteld, dinsdag hier waarschijnlijk dus weet niet hoe ze op de site aan die tijden komen.


Naja ik bestel em wel gewoon. Want nadat je had gebeld moest je hem zeker gewoon bestellen via internet zonder iets anders dan normaal te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Naja ik bestel em wel gewoon. Want nadat je had gebeld moest je hem zeker gewoon bestellen via internet zonder iets anders dan normaal te doen?

Nee hoor, hoefde niks te doen. Hoefde alleen JA te zeggen toen ze vroeg of ik hem meteen wou bestellen. Anders kon ik ook niet ingaan op de aanbieding die ze me deden ;) Maar ik ben al klant bij Hi, misschien moet jij je eerst nog aanmelden omdat je nog niet eerder een handtekening hebt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En binnenkort.........

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gister even de iPhone 4 in me handen gehad, en dat nieuwe retina scherm is echt tering scherp!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic