Loudness en TQDaveytl wrote:Ik nog nooit op een feestPommer wrote:Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten
Had wel wat hoor die plee's in de maassilo
Loudness en TQDaveytl wrote:Ik nog nooit op een feestPommer wrote:Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten
Ik doe het soms gelijk aan het begin voor het geval dat, dan zijn de wc's tenminste nog schoonDaveytl wrote:Ik nog nooit op een feestPommer wrote:Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten
Maar jij bent niet voor niets opperpaapMr Lellebel wrote:Ik heb alleen op the Qontinent gepistVerder nog nooit naar de wc geweest op een feest :O
Moet je ook nooit pissen?Mr Lellebel wrote:Ik heb alleen op the Qontinent gepistVerder nog nooit naar de wc geweest op een feest :O
True dattommetjeuh wrote: Maar jij bent niet voor niets opperpaap
Nee, mijn blaas is een baasPommer wrote: Moet je ook nooit pissen?![]()
1 of 2 bij binnenkomst, anders kan ik niet lekker djensenPommer wrote:Of jullie drinken gewoon te weinig bier
Idd, snap dat ook niet, ik zag Rawbin met al zijn alcohol godse hard losgaan, ik begreep er niets van. Ik krijg last van zware benen.tommetjeuh wrote:1 of 2 bij binnenkomst, anders kan ik niet lekker djensenPommer wrote:Of jullie drinken gewoon te weinig bier
Iedereen reageert anders op alcohol, ik krijg er ook gewoon altijd een berg energie van, zaterdag ook gewoon tot het einde kunnen gaan op alleen maar bier, en daarvoor zelfs nog op een feestje geweest waar ik ook aardig wat had gedronken. Sterker nog, op water & cola ga ik het zwaarder krijgen dan op bierEl Mare wrote:Idd, snap dat ook niet, ik zag Rawbin met al zijn alcohol godse hard losgaan, ik begreep er niets van. Ik krijg last van zware benen.tommetjeuh wrote:1 of 2 bij binnenkomst, anders kan ik niet lekker djensenPommer wrote:Of jullie drinken gewoon te weinig bier

Hard Bass mattieeeeeeeeeeDark Pact wrote:Lol, allemaal gewoon episch hard foto's verpesten, dat doe ik ook altijd. Ik moet een keer bij die meetings zijn
Ongelooflijk jadawasiknie wrote:Jamie en Luc jullie blijven bazen op foto's
Jurheinen wrote:
Tel ()