Je hoort het Pommer. Lager die hand vanaf nu...mandy wrote:Nee heb er niet zoveel moeite mee
en dat handje van jou maakt niet uit hoor je excuses vond ik wel lief maar nergens voor nodig![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja volgende keer gaan ze er gewoon allebei op hoor!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lol, allemaal gewoon episch hard foto's verpesten, dat doe ik ook altijd. Ik moet een keer bij die meetings zijn 
Eerst betalenPommer wrote:Ja volgende keer gaan ze er gewoon allebei op hoor!
Pff ik dacht dat ik onderhand wel een keertje van het huis mocht.Henk-Jan wrote:Eerst betalenPommer wrote:Ja volgende keer gaan ze er gewoon allebei op hoor!
kreeg jij wel een 10-rittenkaart? ik niet!Pommer wrote:Pff ik dacht dat ik onderhand wel een keertje van het huis mocht.Henk-Jan wrote:Eerst betalenPommer wrote:Ja volgende keer gaan ze er gewoon allebei op hoor!
Netjes doen pommer, smeerlapPommer wrote: Pff ik dacht dat ik onderhand wel een keertje van het huis mocht.
Klopt, die zijn uitverkochtRuubiie wrote:kreeg jij wel een 10-rittenkaart? ik niet!Pommer wrote:Pff ik dacht dat ik onderhand wel een keertje van het huis mocht.Henk-Jan wrote: Eerst betalenoplichterij!!
Ik ga zaterdag wel op zoek naar een ander met mooie billen 
Misschien wil je het is proberen bij mij 
Dat onderschrift van jou Pommer past er ook wel heel mooi bij dit 
ScherpBerenburg wrote:Dat onderschrift van jou Pommer past er ook wel heel mooi bij dit
Daar is het ook op gebaseerd hoorBerenburg wrote:Dat onderschrift van jou Pommer past er ook wel heel mooi bij dit
Dat is wel nieuw voor me, maar ik sta open voor alles.Henk-Jan wrote:Misschien wil je het is proberen bij mij
neem ik het nou te letterlijk? feel the SHIT.. dat zou niet best zijn.. alhoewel.. zo'n warm flensje in je handen nu zou ook niet misstaanZenda wrote:ScherpBerenburg wrote:Dat onderschrift van jou Pommer past er ook wel heel mooi bij dit
Meisjes poepen nietRuubiie wrote:neem ik het nou te letterlijk? feel the SHIT.. dat zou niet best zijn.. alhoewel.. zo'n warm flensje in je handen nu zou ook niet misstaanZenda wrote:ScherpBerenburg wrote:Dat onderschrift van jou Pommer past er ook wel heel mooi bij ditmet al die kou
Meisjes SkaitenDaveytl wrote:Meisjes poepen niet
Daveytl wrote: Mooie meisjes poepen niet
Mr Lellebel wrote:Daveytl wrote: David poept niet
Bitch please, ik schijt de hele boel ondertommetjeuh wrote:Mr Lellebel wrote:Daveytl wrote: David poept niet
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.. en hup.. daar vliegt weer een klodder stront..
Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten 
Ik nog nooit op een feestPommer wrote:Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten
+1Daveytl wrote:Ik nog nooit op een feestPommer wrote:Ik heb al 3 feesten achter elkaar niet gescheten