Haha jah eindelijk hebben we is gemeetwesskeej wrote:Ik herinner jou nog welPommer wrote:Jah daar misschien wel, maar als ik ze nu toe zou voegen denken ze wie is dat nou weerChukkels wrote:Iedereen was elkaars vriend op Qountdown, dus zou dat ook na het feest zo moeten zijn.
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik heb je gewoon niet gehoord wesseltje.. dan had je me maar moeten tackelen oid, om mn aandacht te trekken!
-
T
Ruubiie wrote:ik heb je gewoon niet gehoord wesseltje.. dan had je me maar moeten tackelen oid, om mn aandacht te trekken!
EindelijkPommer wrote:Haha jah eindelijk hebben we is gemeetMaar jij bent mijn vriendje al op PF
Onthoudt ik voor de volgende keer
Zijn dat allemaal Hardtraxxers? Ken er maar 2 van gezicht. :')
14 zitten hier op hardtraxx jaDakpan wrote:Zijn dat allemaal Hardtraxxers? Ken er maar 2 van gezicht. :')
Ken alleen swoosh en ruben
ow en robbert ook of niet?
ow en robbert ook of niet?
Wel droog dat ik er niet op sta.
Ik ken iedereen van de foto
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Haha heb net ff foto's gezien, ziet er goed uit! En renee is een mooi vrouwtjeChukkels wrote:Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Troost je, ik sta er ook niet op, maar ik heb wel de foto gemaaktOlijfboompje wrote:Wel droog dat ik er niet op sta.
Afblijven jongeman!M-arijn wrote:Haha heb net ff foto's gezien, ziet er goed uit! En renee is een mooi vrouwtjeChukkels wrote:Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
haha
Marien ook weer geniaal op de foto
Van die andere dames trouwens ook.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Haha ja ik ken haar wel hoor
En Iris en Iris ook wel, en die anderen op die foto's ook wel. Ik ken iedereen!
Wordt wel weer tijd dat ik de hele bende weer eens zie dus eigenlijk moet ik wel naar XXlerator
Wordt wel weer tijd dat ik de hele bende weer eens zie dus eigenlijk moet ik wel naar XXlerator
Goaaaaan dan!M-arijn wrote:Haha ja ik ken haar wel hoorEn Iris en Iris ook wel, en die anderen op die foto's ook wel. Ik ken iedereen!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Maar mijn toetsweek begint die maandag 
Ken er wel wat meer, maar mag ik namenDakpan wrote:Zijn dat allemaal Hardtraxxers? Ken er maar 2 van gezicht. :')
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ja maar dan kan ik echt niet meer leren hoor xD Nouja volgens mij zouden we met de auto dus als ik dan om 10 uur in m'n bed lig is 't ook wel prima, ff slapen tot uur of 2 en dan leren. Nouja ik ga gewoonOlijfboompje wrote:Boeiend.
Je gaat toch nuchter?
That's the spirit!M-arijn wrote:Ja maar dan kan ik echt niet meer leren hoor xD Nouja volgens mij zouden we met de auto dus als ik dan om 10 uur in m'n bed lig is 't ook wel prima, ff slapen tot uur of 2 en dan leren. Nouja ik ga gewoonOlijfboompje wrote:Boeiend.
Je gaat toch nuchter?
En anders nog snel uitschrijven voor je tentamens
Zie qountdown meeting topicRik wrote:Ken er wel wat meer, maar mag ik namenDakpan wrote:Zijn dat allemaal Hardtraxxers? Ken er maar 2 van gezicht. :')?
-
G
Deels: Nieuwjaars meeting!! (The final Qountdown 31-12-2011/12) (page 11)Dakpan wrote:Zijn dat allemaal Hardtraxxers? Ken er maar 2 van gezicht. :')
Ik ken er 13
Chukkels ziet er wel uit als een eckte eckte player zo
Robert ook netjes hoor overhempie zo 
Ja en jij was er (weer) niet bij, laffe dakhaas!mrazura wrote:Ik ken er 13Chukkels ziet er wel uit als een eckte eckte player zo
Robert ook netjes hoor overhempie zo