Partyflock is your best friend.mrazura wrote:Ik ben nu toch wel benieuwd naar kliekjes van qountdown hup hup postewn maar
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
sodetering idd, wat een fotos op PFChukkels wrote:Partyflock is your best friend.mrazura wrote:Ik ben nu toch wel benieuwd naar kliekjes van qountdown hup hup postewn maar
Ik hoop dat anderen dat wel gedaan hebben, anders moet ik z.s.m. mijn username veranderenEl Mare wrote:Heb je ze afgeschermd?
-
G
Renee nietChukkels wrote:Ik hoop dat anderen dat wel gedaan hebben, anders moet ik z.s.m. mijn username veranderenEl Mare wrote:Heb je ze afgeschermd?
-
T
Sommige zijn inderdaad een beetje te ergKSwoosh wrote:sodetering idd, wat een fotos op PFChukkels wrote:Partyflock is your best friend.mrazura wrote:Ik ben nu toch wel benieuwd naar kliekjes van qountdown hup hup postewn maar![]()
Gezond koppie ChrisChukkels wrote:Partyflock is your best friend.mrazura wrote:Ik ben nu toch wel benieuwd naar kliekjes van qountdown hup hup postewn maar
Daniel heeft echt zon glimlach die mij ook altijd doet glimlachen
-
T
Die foto van Daniël, Chris, Jaap en mij is echt baasmrazura wrote:Gezond koppie ChrisChukkels wrote:Partyflock is your best friend.mrazura wrote:Ik ben nu toch wel benieuwd naar kliekjes van qountdown hup hup postewn maar![]()
Wessel liep er ook lekker bij zo te zien
![]()
Daniel heeft echt zon glimlach die mij ook altijd doet glimlachen
ik ben jou niet eens tegengekomen wessel? 
Ik zie helemaal geen album van QD' 11-12?
Ben je nog zo wous dat je het niet zien of...?Pommer wrote:Ik zie helemaal geen album van QD' 11-12?
Inderdaad die jaap maakt het echt afwesskeej wrote:Die foto van Daniël, Chris, Jaap en mij is echt baas
BlijkbaarChukkels wrote:Ben je nog zo wous dat je het niet zien of...?Pommer wrote:Ik zie helemaal geen album van QD' 11-12?
Klikkie-klikPommer wrote:BlijkbaarChukkels wrote:Ben je nog zo wous dat je het niet zien of...?Pommer wrote:Ik zie helemaal geen album van QD' 11-12?Ik zie het echt niet
Nog maar is kijken dan
Oh ik dacht bij jou eigen albums
Zal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Ja dat is ook raar als ik ze helemaal niet kenChukkels wrote:Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Naah, kunnen best openbaar! Heb ze vanmiddag samen met Christian bekeken, heerlijke foto's van iedereenPommer wrote:Ja dat is ook raar als ik ze helemaal niet kenChukkels wrote:Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Kun je er niet een paar pm'en
Iedereen was elkaars vriend op Qountdown, dus zou dat ook na het feest zo moeten zijn.Pommer wrote:Ja dat is ook raar als ik ze helemaal niet kenChukkels wrote:Vaak genoeg, maar dan moet je vriendjes worden met Reneeeh, !!loeky!! --the beatlover- of IrishPommer wrote:Oh ik dacht bij jou eigen albumsZal er is doorheen bladeren, ik sta er toch niet tussen he?
Kun je er niet een paar pm'en
-
T
Jij liep nog voor langs me, toen zat ik even met jaap yvonne en luca op de gang maar je negeerde me gewoonRuubiie wrote:ik ben jou niet eens tegengekomen wessel?
Heb je nog iets van 10 keer geroepen ofzo
didn't hear ya?wesskeej wrote:Jij liep nog voor langs me, toen zat ik even met jaap yvonne en luca op de gang maar je negeerde me gewoonRuubiie wrote:ik ben jou niet eens tegengekomen wessel?
-
T
Of je negeerde me gewoonRuubiie wrote:didn't hear ya?wesskeej wrote:Jij liep nog voor langs me, toen zat ik even met jaap yvonne en luca op de gang maar je negeerde me gewoonRuubiie wrote:ik ben jou niet eens tegengekomen wessel?
Jah daar misschien wel, maar als ik ze nu toe zou voegen denken ze wie is dat nou weerChukkels wrote:Iedereen was elkaars vriend op Qountdown, dus zou dat ook na het feest zo moeten zijn.
-
T
Ik herinner jou nog welPommer wrote:Jah daar misschien wel, maar als ik ze nu toe zou voegen denken ze wie is dat nou weerChukkels wrote:Iedereen was elkaars vriend op Qountdown, dus zou dat ook na het feest zo moeten zijn.