Haha idd, als 2 druppels water.roberttt wrote:lijken wel een tweeling
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik hoop hier binnenkort een paar mooie vakantiefoto's aan toe te voegen, helaas zijn die foto's nog steeds niet online 
-
G
haha nee, kataramaranramramrannrasnmranms heeft een veel kinderlijker gezicht 
Had je goed achter je gekeken of niemand je een zetje wilde geven?
Nou nee, ik was iemand achterna aan het kijken die ik een zetje heb gegeven

-
E
volgens mij zoek ie zn pillen. 
-
G
blauwe zeker 
-
G
vooral die horizon bovenin!Kettingzaag wrote:Vette foto!
Je zou er bijna bang van worden XD wat een hoogte 

Wat ik wel graag had willen bezoeken is dit fenomeen, ook in dezelfde fjord, op 1000 meter hoogte op die steen staan die, zoals je ziet, tussen 2 rotswanden klem zit.
Last edited by Unknown on 28 Aug 2011 23:42, edited 1 time in total.
-
A
Ik zou 32 miljard kleuren schijten op zoiets
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
In zuid-afrika

Vette beesten

Vette beesten
Geniale foto's staan er hier
Ik moet ook maar een keertje met de Hardtraxx-crew gaan feesten
Alleen jammer dat ik helemaal in Groningen woon en er amper vrienden mee willen naar festivals
Ik moet ook maar een keertje met de Hardtraxx-crew gaan feesten
Alleen jammer dat ik helemaal in Groningen woon en er amper vrienden mee willen naar festivals
Moeten we allemaal maar een keer naar shock in huize maas :pGrozny wrote:Geniale foto's staan er hier![]()
Ik moet ook maar een keertje met de Hardtraxx-crew gaan feesten![]()
Ben zowiezo van de partij als er weer een Enzyme Invasion is.
-
G
dat probleem hebben robert [en ik nu] ook, dus gewoon HT'ers meetenGrozny wrote:Geniale foto's staan er hier![]()
Zal ik dan maar een keer doenKSwoosh wrote:dat probleem hebben robert [en ik nu] ook, dus gewoon HT'ers meetenGrozny wrote:Geniale foto's staan er hier![]()
-
C
-
G
met jefferd ?
-
E
Almighty wrote:Ik zou 32 miljard kleuren schijten op zoiets
Sowieso, ik zag in de haven van Stavanger bij de opstapplaats voor een rondvaart door de fjord daar zo'n foto hangen, ik kreeg kramp in mn handen. Dan te bedenken dat er van die idioten zijn die daar een ladder op zetten en eventjes op die ladder op 1 hand gaan staan. Dan denk ik, waar ben je in hemelsnaam mee bezigbiscuit wrote:Almighty wrote:Ik zou 32 miljard kleuren schijten op zoiets