Dj Skitzo wrote:Boven(Links - Rechts): .... - Chukkels - ....(LoesJ) - G1LL - (gast met alleen het hoofd helemaal bovenaan) .... - (echte naam Jelmer, weet accountnaam niet).... - SamsoChukkels wrote:The Qontinent Hardtraxx Pics!
Onder: Nando - .... - .... - .... - .... - Henk-Jan
Vul maar aan
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jouw oog wordt als eerste naar die kerel toe getrokken?Chukkels wrote:Kwist niet dat je biseksueel wasOlijfboompje wrote:Zooo..uuu, dat ziet er leuk uit rechts.Chukkels wrote:The Qontinent Hardtraxx Pics!
Oké dan.
Er staat ergens nog een foto online van de HT groep was ergens zondagmiddag gemaakt, dacht dat Christian die fotograaf aantikte om een foto te maken. Misschien heeft hij nog een kaartje van de site aangezien er 20 zijn ofzo? 
Het is vakantie, search and you'll find93Wesley93 wrote:Er staat ergens nog een foto online van de HT groep was ergens zondagmiddag gemaakt, dacht dat Christian die fotograaf aantikte om een foto te maken. Misschien heeft hij nog een kaartje van de site aangezien er 20 zijn ofzo?
Ik moet zo door naar me werk en dan denk jij dat ik me enigste vrije uur van deze dag ga verspillen aan foto's sites afstruinen?Squirrie wrote:Het is vakantie, search and you'll find93Wesley93 wrote:Er staat ergens nog een foto online van de HT groep was ergens zondagmiddag gemaakt, dacht dat Christian die fotograaf aantikte om een foto te maken. Misschien heeft hij nog een kaartje van de site aangezien er 20 zijn ofzo?
Uuuuh...ja.93Wesley93 wrote:Ik moet zo door naar me werk en dan denk jij dat ik me enigste vrije uur van deze dag ga verspillen aan foto's sites afstruinen?Squirrie wrote:Het is vakantie, search and you'll find93Wesley93 wrote:Er staat ergens nog een foto online van de HT groep was ergens zondagmiddag gemaakt, dacht dat Christian die fotograaf aantikte om een foto te maken. Misschien heeft hij nog een kaartje van de site aangezien er 20 zijn ofzo?
Tja, je wilt het of je wilt het niet hé93Wesley93 wrote:Ik moet zo door naar me werk en dan denk jij dat ik me enigste vrije uur van deze dag ga verspillen aan foto's sites afstruinen?Squirrie wrote:Het is vakantie, search and you'll find93Wesley93 wrote:Er staat ergens nog een foto online van de HT groep was ergens zondagmiddag gemaakt, dacht dat Christian die fotograaf aantikte om een foto te maken. Misschien heeft hij nog een kaartje van de site aangezien er 20 zijn ofzo?
-
G
Gangsterdwerg @ The Qontinent

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
En wie is het dan?
D-Nemacyst wrote:Dj Skitzo wrote:Boven(Links - Rechts): .... - Chukkels - ....(LoesJ) - G1LL - (gast met alleen het hoofd helemaal bovenaan) .... - (echte naam Jelmer, weet accountnaam niet).... - SamsoChukkels wrote:The Qontinent Hardtraxx Pics!
Onder: Nando - Sainen - Vriendin van Sainen - Vriendin van Henk-Jan (Geloof ik)- Vriendin van Rik - Henk-Jan - Met blauwe shirt = Rik die je net niet op de foto ziet
Vul maar aan
Blijft een mooie, wat een mooi feestje was dat zeg...Mike-O wrote:aangepast.Hoofdcoach wrote:Kan hem niet zien, partyflock foto niet toegankelijkMike-O wrote:
Een gouwe ouwe, met onze altijd vrolijke Olijfboom. Omdat deze foto niet v ergeten mag worden!
Een van de laatste keren dat ik werkelijk de heineken music hall werkelijk zeshonderd keer bekeken heb door het rondjes lopen.
Klopt helemaalG1LL wrote:Dj Skitzo wrote:Boven(Links - Rechts): .... - Chukkels - ....(LoesJ) - G1LL - (gast met alleen het hoofd helemaal bovenaan) .... - (echte naam Jelmer, weet accountnaam niet).... - SamsoChukkels wrote:The Qontinent Hardtraxx Pics!
Onder: Nando - Sainen - Vriendin van Sainen - Vriendin van Henk-Jan- Vriendin van Rik - Henk-Jan - Met blauwe shirt = Rik die je net niet op de foto ziet
Vul maar aan
Die nemen we maar mee als complimentOlijfboompje wrote: Zooo..uuu, dat ziet er leuk uit rechts.
ik wil jullie ook wel is zien op een feestje hahaha
Dat is ook een complimentHenk-Jan wrote:Die nemen we maar mee als complimentOlijfboompje wrote: Zooo..uuu, dat ziet er leuk uit rechts.
D-Nemacyst wrote:Dj Skitzo wrote:Boven(Links - Rechts): .... - Chukkels - ....(LoesJ) - G1LL - QnalQut - (echte naam Jelmer, weet accountnaam niet).... - SamsoChukkels wrote:The Qontinent Hardtraxx Pics!
Onder: Nando - Sainen - Vriendin van Sainen - Vriendin van Henk-Jan (Geloof ik)- Vriendin van Rik - Henk-Jan - Met blauwe shirt = Rik die je net niet op de foto ziet
Vul maar aan
Ja verdomme ik sta er alleen op voor de hardtraxx stikkert volgens mij.
Eentje van de Qontinent waar ik wél helemaal (nouja helemaal kan niet
) op sta:

EDIT:
Nog 1 (met de helden
)

Eentje van de Qontinent waar ik wél helemaal (nouja helemaal kan niet

EDIT:
Nog 1 (met de helden

Ohja, die had je natuurlijk nog niet! (ik ook netNando wrote:Nice!Rik wrote:
Ja hij's cool
En ik dacht dat Titan een beer was, jij bent nog 2 koppen groter man
Maar wel vette foto
Maar wel vette foto
Rik wrote: (nouja helemaal kan niet)
-
G
ben ik nou net Willy tegengekomen op een foto van de intro van mn opleiding?

Hahaha het is toch het "grote" foto topicHenk-Jan wrote:Rik wrote: (nouja helemaal kan niet)

Nu ik ook de kop geschoren. Links Katamaran, rechts ik.