Eindelijk de facepalm foto 
Thanks. Je kunt er mijn buikje ook mooi in zienwrote:Nice shirt davey
Idd, heeft vrij lang geduurd maar hier is die eindelijk.wrote:Eindelijk de facepalm foto
Thanks. Je kunt er mijn buikje ook mooi in zienwrote:Nice shirt davey
Idd, heeft vrij lang geduurd maar hier is die eindelijk.wrote:Eindelijk de facepalm foto

wrote:nee, sjonge ik hou me wel in de hardcore hoek stil en zal wel pillnen gaan slikken.
Waarom accepteren jij me niet zoals ik ben?
ik laat jou toch ook in je waarde?
Ah die ken ik!wrote:Links ik, met m'n zus..

vet dat je met je zus naar ditsoort feesten kan man
Jazeker, is ook best chill, veel mensen vinden het raarwrote:vet dat je met je zus naar ditsoort feesten kan manben jaloers! vonden mij broer of zus het maar leuk haha
wrote:Goed voor de broeder/zuster relatie! Mijn zus en ik hebben echt 0,0 gemeen
wat is er raar aan? dat is toch juist heel vet!wrote:Jazeker, is ook best chill, veel mensen vinden het raarwrote:vet dat je met je zus naar ditsoort feesten kan manben jaloers! vonden mij broer of zus het maar leuk haha
.
Ik ken iemand die dat doet. Met z'n vader naar Emporium geweest, meteen ook de feesten waarop hij niks gebruikt.wrote: met je ouders gaan, dat is veel raardermaar als je zulke ouders hebt is ook heel baas!

Net zo bazig om samen met je ouders naar q-space te gaanwrote: wat is er raar aan? dat is toch juist heel vet!
met je ouders gaan, dat is veel raardermaar als je zulke ouders hebt is ook heel baas!