kan ik niet lezen nee hahaProject 141 wrote:Dan moet je ff op dat blaadje rechts op de foto kijken, daar stond de line-up op.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ik betrapte me daar ook op jaKaasboer wrote:Ik moest lachen
ik ook, overduidelijk zodat mn tanden te voorschijn kwamen
Haha, nee. Zou het geld opleveren?Solis wrote:Heb je je al ingeschreven voor een tandpasta reclame?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Fijn gevoel is dat he?
Herinner het me nog goed dat ik hem eruit had, eindelijk gladde tanden 
Ja, ik zit al de hele tijd met me tong over m'n tanden te gaan, heb wel draadjes achter m'n tanden maar daar heb ik later alleen maar profijt van!Jurheinen wrote:Fijn gevoel is dat he?Herinner het me nog goed dat ik hem eruit had, eindelijk gladde tanden
Die draadjes merk je idd echt niks meer van. Als je niet beter wist zou je niet eens weten dat ze er zitten.jRn wrote:Ja, ik zit al de hele tijd met me tong over m'n tanden te gaan, heb wel draadjes achter m'n tanden maar daar heb ik later alleen maar profijt van!Jurheinen wrote:Fijn gevoel is dat he?Herinner het me nog goed dat ik hem eruit had, eindelijk gladde tanden
Na je 24e kan je ze weg laten halen geloof ik maar dat ga ik niet eens doen.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Ha, goeie dit. 1 tand ging dus weer helemaal scheef staan bij mij, en toen zei de ortho dat het draadje er eerder uit had gemoeten :'). Nu kan ik dus of weer een nieuwe beugel nemen of een neptand laten zetten, maar doe geen van beide want merk er niks van eerlijk gezegd. Draadje is er nu ook uit, maar dan blijft het tiefus dat de tandarts ofzo niet eerder had gezienmrazura wrote:Die draadjes merk je idd echt niks meer van. Als je niet beter wist zou je niet eens weten dat ze er zitten.jRn wrote:Ja, ik zit al de hele tijd met me tong over m'n tanden te gaan, heb wel draadjes achter m'n tanden maar daar heb ik later alleen maar profijt van!Jurheinen wrote:Fijn gevoel is dat he?Herinner het me nog goed dat ik hem eruit had, eindelijk gladde tanden
Na je 24e kan je ze weg laten halen geloof ik maar dat ga ik niet eens doen.
M'n moeder heeft ze inmiddels ook al twintig jaar, zonder problemen dus laat ze gewoon lekker zitten. 
Hahaha met zulke witte tanden zeker wetenjRn wrote:Haha, nee. Zou het geld opleveren?Solis wrote:Heb je je al ingeschreven voor een tandpasta reclame?
Dat deed ik ook vroegahjRn wrote:Ja, ik zit al de hele tijd met me tong over m'n tanden te gaan, heb wel draadjes achter m'n tanden maar daar heb ik later alleen maar profijt van!Jurheinen wrote:Fijn gevoel is dat he?Herinner het me nog goed dat ik hem eruit had, eindelijk gladde tanden
Ja ach, en ook nog geslaagd. Kan niet beter atm!
Idd stoppen met roken en geen koffie meer drinkenSolis wrote:Hahaha met zulke witte tanden zeker wetenjRn wrote:Haha, nee. Zou het geld opleveren?Solis wrote:Heb je je al ingeschreven voor een tandpasta reclame?
-
A

iick en mn maatski
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
WTF

-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
De tering, dat is wel echt te sick 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
https://hardtraxx.com/actueel/p ... 27198.htmlRitsurt wrote:De tering, dat is wel echt te sick
dit is het sickste wat ik ooit heb gezien, vooral die filmpjes.
Daarna komt deze foto
-
D
Le facepalm? 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Nice shirt davey