oh was het niet de bedoeling dat je jezelf aanvuldde... naja, iemand moest het een keer doen
De held van elk feest, sowieso.wrote:
Kan het zieligst kijken op een foto op een feestwrote:
De held van elk feest, sowieso.wrote:
Kan het zieligst kijken op een foto op een feestwrote:
Het topic stond er nog maar één avond... Geloof me er waren echt wel dingen over jou gekomen maar nu heb je het zelf gezegd en tellen ze niet meer lekker puh!wrote:oh was het niet de bedoeling dat je jezelf aanvuldde... naja, iemand moest het een keer doen
wrote: Pommer: Zuipschuit en held 1e klas![]()
+1wrote:wrote:wrote:Chris Two
- Werken, werken en nog eens werken
- Post hele levensverhalen hier
- Heeft het thuis niet altijd zo goed...
- Heeft een grotere voorliefde gekregen voor hardcore dan hardstyle
- Kwam om een qlimax banner te verkopen maar is gebleven
- Een brok energie op feestjes![]()
Ik blijf me over hem verbazen.
Ik zei aanstekelijkste lach maarjawrote:Ik ben de knuffelkampioen en heb de meest aantrekkelijke lach...
Nice
Haha.wrote:Parvuz & Katamaran: geweldige droge humorEn Parvuz natuurlijk v/d Gijp fanboy #1!
wrote: Rik kun je vanaf de achterkant van de Q-Base hangar zien staan terwijl hij zelf aan de voorkant staat.
Wtf, is dit voor verhaal met Q-Base? Hebben jullie toen dat ook verteld?wrote: Rik aan zijn lengte, ik herkende hem bij Qbase bij de Open Air vanaf zo'n 100 meter afstand. En natuurlijk de onvergetelijk hardcore moves. Whaha als ik er alleen al aan denk dan schiet ik weer in de lach.
Mandy gebruikt hem ook altijd als Trefpunktwrote:Ja, toen ook verteld.
Jij stond vooraan bij de mainstage in het midden, tijdens Zany (of Crypsis) dacht ik. Wij stonden aan de zijkant bij die bomen. Toen zag ik jou staan, dus toen zij wij richting jullie gelopen
Moet een prachtig moment zijn geweest voor jewrote:Tijdens Zany ja, want toen ontmoette ik Davey Tracklist (:') sorry) voor het eerst.
Lomp, kan 't me niet meer herinneren maar geloof het zowrote:Ja, toen ook verteld.
Jij stond vooraan bij de mainstage in het midden, tijdens Zany (of Crypsis) dacht ik. Wij stonden aan de zijkant bij die bomen. Toen zag ik jou staan, dus toen zij wij richting jullie gelopen
wrote:
Pommer
- Z'n accentniks van te maken
Jullie praten juist raarwrote:Pommer – Nauwelijks te verstaan op feesten![]()