Cruelty wrote:Dylan-E
- SLSander zijn tabaksdealer.
Halve tabak he
Cruelty wrote:Dylan-E
- SLSander zijn tabaksdealer.
Niet messe met die boiDaveytl wrote:Jurheinen:
* Grootste Waverider fan, vooral Limitless ramt ie gruwelijk hard op.
Allebei echt ONTZETTEND waar. Met name die gift van God, ik kan me de ontmoeting nog goed herinneren...jordifcg wrote: The Skribbler
- Heeft een gift van god meegekregen om van elk geluidje in een track om te toveren in een lichaamsbeweging. Denk aan armen, benen, gezichtsuitdrukkingen, noem maar op.
- Wavolizer aanbidder
nog 1 weekje, daarna helaas minderenDistinctive wrote:Teupie & Anithing: de house liefhebbers van het forum.
Teupie: Alcoholist...
met house of alcohol?teupie wrote:nog 1 weekje, daarna helaas minderenDistinctive wrote:Teupie & Anithing: de house liefhebbers van het forum.
Daveytl wrote:Destination: Theracords fanboy en visser
haha alcohol. Vakantie is over, iedereen begint weer met school etc. ff lekker ritme opbouwen.AniThing wrote:met house of alcohol?teupie wrote:nog 1 weekje, daarna helaas minderenDistinctive wrote:Teupie & Anithing: de house liefhebbers van het forum.
Ik wil niet stoken maar dat zijn David z'n woorden, niet de mijneDakpan wrote:Ey wtf.STAN- wrote:Lellebel en Dakpan: meest kinderachtige combi van HT.
Daveytl wrote:JRO_: Extreme haat jegens Geminizers
Destination: Theracords fanboy en visser
SL8492/HardstyleforEvah/Syztrax: Spelen 's middags nog wel eens met elkaar in de zandbak
Daveytl wrote:JRO_: Extreme haat jegens Geminizers
SL8492/HardstyleforEvah/Syztrax: Spelen 's middags nog wel eens met elkaar in de zandbak
Waarom ik?Daveytl wrote:JRO_: Extreme haat jegens Geminizers
Té makkelijkDestination wrote:Patrickjeb
- Promoboy
Vanwaar dat?G1LL wrote:Patrickjeb: heeft een russische vader (waarschijnlijk)
Gast ga dr nou eens niet op inSL8492 wrote:Waarom ik?Daveytl wrote:JRO_: Extreme haat jegens Geminizers
+1Daveytl wrote:Omdat jullie een stel kindjes zijn
Nee... jij bent lekker volwassen.Daveytl wrote:Omdat jullie een stel kindjes zijn
GEILAndromeda wrote:Dellion , geilt op de gouden eeuw en flevosap.
dellionNL wrote:GEILAndromeda wrote:Dellion , geilt op de gouden eeuw en flevosap.