Nu we het toch over groen hebben biscuit, ben jij al ontgroend?
HahaEn-er-gy wrote:G1LL: heeft weinig te posten, maar heeft wel iets met topic`s sluiten. past goed bij iemand die groentje is
HahaEn-er-gy wrote:G1LL: heeft weinig te posten, maar heeft wel iets met topic`s sluiten. past goed bij iemand die groentje is
Aww YisssEn-er-gy wrote:
Nijidik: Weet altijd de juiste vraag te stellen en is nooit de kwaaiste!
p-stylez wrote:Ik sta er ook nog niet, heuhj!
banaan staat er ook nog inKSwoosh wrote:Iris93 kan ook wel uit de lijst volges mij
Niet zo bescheiden joh. Goed bezig man!dennis wrote:tommetjeuh wrote:Dennis: womanizer
p-stylez: weet altijd welke producer het isp-stylez wrote:Ik sta er ook nog niet, heuhj!
Steffnov wrote:Uberhout: zo onzichtbaar op dit forum, dat niemand iets over hem weet.
LedkerDaveytl wrote:Niet zo bescheiden joh. Goed bezig man!dennis wrote:tommetjeuh wrote:Dennis: womanizer
Biscuit: voegt meisjes toe op FB die hij nog nooit gesproken/ gezien heeft en die hij 'kent' via andere members.
En plaatst dan vervolgens ontzettend genant reacties op de statussen van die dames
Wout1997: AandachtshoertjeWout1997 wrote:do you ook nog iets over mij knowen?
Uberhout wrote:Wout1997: AandachtshoertjeWout1997 wrote:do you ook nog iets over mij knowen?
Rik wrote:LedkerDaveytl wrote: Biscuit: voegt meisjes toe op FB die hij nog nooit gesproken/ gezien heeft en die hij 'kent' via andere members.
En plaatst dan vervolgens ontzettend genant reacties op de statussen van die dames