-hoofdcoach
Kiest Frenchcore boven Mainstream en Early
Kiest Frenchcore boven Mainstream en Early
En dan krijg je dit onder je naam te staan. Nee dankjewel sjorshardcoresjors wrote:Black Sunrise: Full-time junkie, doordeweeks en in het weekend!
Om het even makkelijk te maken;D-Nemacyst wrote:-STAN
Hoewel mede hardcore fan, heb ik toch weinig meegekregen wat zijn stijl is![]()
Is goed man!flevoboys wrote:Haha. Nee dit jaar sla ik over, ik geef de voorkeur aan andere feesten. Eerst volgende feestje waar ik bij ben en jij moet draaien meeten we wel ff
.
Vorig jaar een keer nog voor crazybangs er wasKlos wrote:Wanneer was dit?Martin wrote:Henk-Jan:
- Gaat samen met Rik keihard los op substream tussen de mooiboys![]()
Rik:
- Gaat samen met Henk-Jan keihard los op substream tussen de mooiboys
Troll? Die gast heb ik wel 100 keer moeten vertellen welk nummer er nu gedraaid werd @ LoudnessThe Anim0l wrote: p-stylez - er is geen nummer wat ie niet kent
Heb je wel de goeie voor je danDaveytl wrote:Troll? Die gast heb ik wel 100 keer moeten vertellen welk nummer er nu gedraaid werd @ LoudnessThe Anim0l wrote: p-stylez - er is geen nummer wat ie niet kent![]()
Wel een chille gast in het echt trouwens!
Tuurlijk. Hij liep daar met Nazale & Gangsterdwergroberttt wrote:Heb je wel de goeie voor je danDaveytl wrote:Troll? Die gast heb ik wel 100 keer moeten vertellen welk nummer er nu gedraaid werd @ LoudnessThe Anim0l wrote: p-stylez - er is geen nummer wat ie niet kent![]()
roberttt wrote:Heb je wel de goeie voor je danDaveytl wrote:Troll? Die gast heb ik wel 100 keer moeten vertellen welk nummer er nu gedraaid werd @ LoudnessThe Anim0l wrote: p-stylez - er is geen nummer wat ie niet kent![]()
op qountdown heeft ie mij zowaar naar een paar HT'ers geleidSteffnov wrote:
Roberttt: dwaalt rustig de hele zaal door, om er na een half uut pas achter te komen dattie de groep kwijt is.
Dan nog bij toeval zekerThe Anim0l wrote:op qountdown heeft ie mij zowaar naar een paar HT'ers geleidSteffnov wrote:
Roberttt: dwaalt rustig de hele zaal door, om er na een half uut pas achter te komen dattie de groep kwijt is.![]()
mja hij was toen geloof k wel 1 van de weinige keren nuchter
Was zeker voor 12 uur?The Anim0l wrote:op qountdown heeft ie mij zowaar naar een paar HT'ers geleidSteffnov wrote:
Roberttt: dwaalt rustig de hele zaal door, om er na een half uut pas achter te komen dattie de groep kwijt is.![]()
haha ja geloof rond uurtje of 11Chukkels wrote:Was zeker voor 12 uur?The Anim0l wrote:op qountdown heeft ie mij zowaar naar een paar HT'ers geleidSteffnov wrote:
Hihihihi, goed hé?!dawasiknie wrote: Parvuz:
- Gijp-fan
- Ook qua humor de René van het forum
Hahaha, jij geeft ook altijd aanleiding op twitter.J9_ wrote: Parvuz is volgens mij v/d Gijp verslaafd en komt op twitter altijd met grappige dingen![]()
Prachtig, over Van Gaal. Alsof ie daar staat met z'n gehandicapte broertje (Scheringa)Parvuz wrote:Hihihihi, goed hé?!dawasiknie wrote: Parvuz:
- Gijp-fan
- Ook qua humor de René van het forum![]()
Hij was trouwens gister ook weer in top vorm.
Zo vaak ja?D-Nemacyst wrote:
Henk-Jan
Spreekt je eerst 4 keer aan en zegt de 5 keer na een uur is wie hij is
Mede beuqert bij takens op Do The Happy Face en Oh My Sun![]()
Weet ik niet meerHenk-Jan wrote:Zo vaak ja?D-Nemacyst wrote:
Henk-Jan
Spreekt je eerst 4 keer aan en zegt de 5 keer na een uur is wie hij is
Mede beuqert bij takens op Do The Happy Face en Oh My Sun![]()