Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha ik ga dalijk gewoon voor de grap mijn schoen zetten 
-
E
die heb ik vorig jaar gezien!
Die is MEGA VET!
dan wordt ik zo mega gek dat ik zelfs met kerstmis nog een keer die film wil zien!
Had ik gister avond gedaan. Weet je wat ons pa heeft gedaan? Hij heeft er een glas water in gegooid. Lag er een briefje bij: Aan deze flauwekul is nu afgelopen. Succes met je schoen. Sint en pietDraidy wrote:Haha ik ga dalijk gewoon voor de grap mijn schoen zetten
Last edited by dennis on 15 Nov 2011 21:48, edited 1 time in total.
-
E
dennis wrote:Had ik gister avond gedaan. Weet je wat ons pa heeft gedaan. Hij heeft er een glas water in gegooid. Lag er een briefje bij: Aan deze flauwekul is nu afgelopen. Succes met je schoen. Sint en pietDraidy wrote:Haha ik ga dalijk gewoon voor de grap mijn schoen zetten
haha loldennis wrote:Had ik gister avond gedaan. Weet je wat ons pa heeft gedaan. Hij heeft er een glas water in gegooid. Lag er een briefje bij: Aan deze flauwekul is nu afgelopen. Succes met je schoen. Sint en pietDraidy wrote:Haha ik ga dalijk gewoon voor de grap mijn schoen zetten
Haha chocolade letter in me schoen 
-
D
Sinterklaas en zijn wietpieten
tuurlijk geloof ik 
waarom ben ik dit topic gaan lezenRamirez wrote:Dit is de echte:
![]()
A zemmer geloof niet in die torie kill. vet racistisch mang.
Vandaag ook weer lootjes getrokken met de vriendengroep wie wie met de grond gelijk mag maken in het gedicht
Ben al een aardig eind op weg inmiddels.
Ben al een aardig eind op weg inmiddels.