geen beste sessie dit
Active topics in Off-Topic
Moderators
In totaal 7 opgestuurd geloof ik. Of 6.
-
E
ik heb er maar 1 
kutFuzzylogic wrote:In totaal 7 opgestuurd geloof ik. Of 6.
Weet niet zeker of ik ze goed heb hèteupie wrote:kutFuzzylogic wrote:In totaal 7 opgestuurd geloof ik. Of 6.
En die laatste sws niet, om 20:59 er nog snel achteraan gestuurd, kreeg opeens een ingeving niet gecheckt of 't klopte of niet
De punten en tracks staan in de OP, ik ga nu de volgende fragmenten opsturen 
Hoezo heb ik geen punten gekregen? Heb het gewoon opgestuurd en had een deel goed.wootum wrote:De punten en tracks staan in de OP, ik ga nu de volgende fragmenten opsturen
eh als hij nu boven mij staat naai je mij he! Ik ga gewoon door of je het nou wil of niet
Vergeten
Had er niet veel gehad denk ik, maar toch dure punten.
Excuses, heb het aangepastFuzzylogic wrote:Hoezo heb ik geen punten gekregen? Heb het gewoon opgestuurd en had een deel goed.wootum wrote:De punten en tracks staan in de OP, ik ga nu de volgende fragmenten opsturen
Dankjewootum wrote:Excuses, heb het aangepastFuzzylogic wrote:Hoezo heb ik geen punten gekregen? Heb het gewoon opgestuurd en had een deel goed.wootum wrote:De punten en tracks staan in de OP, ik ga nu de volgende fragmenten opsturen
@Teup; sorry
8 wist ik niet, heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord 
wel godpielekes,
Ik had vlag uit en drank klaar, krijg je dit.
als beste 4de mag ik door
Ik had vlag uit en drank klaar, krijg je dit.
als beste 4de mag ik door
De 8 die ik had, heb ik goed 
Nog 4 puntjes achter op de nummer 1 in de poule, P-Stylez
Nog 4 puntjes achter op de nummer 1 in de poule, P-Stylez
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Welcome 2 Hell, gvd tuurlijk 
Heeft iedereen de nieuwe fragmenten binnen?
Me too as wellpatrickjeb wrote:Ik wel iig
En te laat
achja had toch enkel 4, 5 en 6 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Oh, dom van me. Bij zowel #6 als #9 de remix er vergeten bij te zetten. 
Weer niets ingezonden, maar ken er wel een aantal van deze week. Toch nog kans op 3e plek in de poule
Weet er 3 niet van deze, van 2 weet ik wel de producer dus komt wel goed. de 3e weet ik alleen niet, klinkt amateuristisch en volgens mij nog nooit gehoord. 10 komt me heel erg bekend voor maar kan er even niet op komen, kan de track wel afmaken in me hoofd, maar daar heb ik niet zo veel aan 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
De producer van nummertje 2 heeft misschien wel de meest herkenbare stijl van allemaal. Die synth kent iedereen.
Al was het wel even zoeken voor de juiste track.
*edit
Lol, toch niet helemaal wat ik dacht dat het was. Heb hem nu alsnog.
*edit
Lol, toch niet helemaal wat ik dacht dat het was. Heb hem nu alsnog.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
6 had ik moeten weten, jammer. 1/8/10 ken ik überhaupt niet, dus niet zongen dat ik ze niet wist
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik weet alleen track 1 en 2.

Deze wist ik bijna zeker, maar ik had geen zin om hem op te zoeken. Anders had ik hem goed.wootum wrote: Track 10: Scope DJ – The Portal