Ja jullie zijn dus helemaal geen die hards, kun je net zo goed niet naar feesten gaan wtf houden jullie uberhaupt wel van hs?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Doet me denken aan die kinderen vroeger op t schoolplein die met tikkertje kapten als ze m waren. 
Naja, ik ga nu niemand meer verwisselen of er uit halen. Ik stuur gewoon in 1x alle tracks op, dan stuur je maar geen antwoorden terug
Maar raar dat je er na 2 rondes al geen zin meer in hebt.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Heeft niks met verliezen te maken bij mij, begint gewoon een beetje saai te worden. En heb te weinig tijd om alles steeds op te zoeken als ik het niet weet. Maakt niet uit, ben toch wel benieuwd hoe ver ik kom. 
Ik blijf ook zeker wel antwoorden versturen hoor.
BTW: Wanneer is de deadline, als ik het vragen mag?

tommetjeuh wrote:Ja jullie zijn dus helemaal geen die hards, kun je net zo goed niet naar feesten gaan wtf houden jullie uberhaupt wel van hs?
zondag 9BvG50 wrote:Heeft niks met verliezen te maken bij mij, begint gewoon een beetje saai te worden. En heb te weinig tijd om alles steeds op te zoeken als ik het niet weet. Maakt niet uit, ben toch wel benieuwd hoe ver ik kom.
tommetjeuh wrote:Ja jullie zijn dus helemaal geen die hards, kun je net zo goed niet naar feesten gaan wtf houden jullie uberhaupt wel van hs?
Zondagavond om 9 uur, staat ook telkens in de PM die ik stuur.BvG50 wrote: BTW: Wanneer is de deadline, als ik het vragen mag?
Vrije tijd die ik heb besteed ik iets liever aan andere dingen, dan tracks opzoeken als ik ze niet direct weet. En vergeet ook vaak mijn antwoorden in te sturen.wootum wrote:Naja, ik ga nu niemand meer verwisselen of er uit halen. Ik stuur gewoon in 1x alle tracks op, dan stuur je maar geen antwoorden terugMaar raar dat je er na 2 rondes al geen zin meer in hebt.
Nee, kutmuziek.tommetjeuh wrote:Ja jullie zijn dus helemaal geen die hards, kun je net zo goed niet naar feesten gaan wtf houden jullie uberhaupt wel van hs?
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Oei, de eerste ronde had ik nog wel gehaald denk ik, maar de tweede sowieso niet.
Misschien maar iets meer aan m'n Hardstyle kennis gaan doen dan. 
Tja...schrijf je dan niet in._theon_ wrote:Vrije tijd die ik heb besteed ik iets liever aan andere dingen, dan tracks opzoeken als ik ze niet direct weet. En vergeet ook vaak mijn antwoorden in te sturen.wootum wrote:Naja, ik ga nu niemand meer verwisselen of er uit halen. Ik stuur gewoon in 1x alle tracks op, dan stuur je maar geen antwoorden terugMaar raar dat je er na 2 rondes al geen zin meer in hebt.
Lastig ja.. wist vanmiddag ineens wat 7 was.. maar nu ben ik die ineens weer kwijt, terwijl die zo makkelijk is.. als ik het hoor zeg ik.. ojaaa.. had ik het nou effe opgeschreven
. 8 weet ik nog steeds niet, komt me ook totaal niet bekend voor
Mensen, hou even in de gaten dat de deadline op morgenavond 21:00 uur staat. 
Heb er 8. 1 kwam me bekend voor, maar kon het niet plaatsen en 2 kwam me totaal niet bekend voor, dus daar maar iets gegokt 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik heb de antwoorden maar verstuurd, 3 antwoorden.
(track 4, 5 en 7)
Een paar andere tracks komen me bekend voor, en dan vooral track 10, maar kom er niet op en heb geen zin om
te gaan zoeken.
Een paar andere tracks komen me bekend voor, en dan vooral track 10, maar kom er niet op en heb geen zin om
te gaan zoeken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Had er nog net op tijd aan gedacht 
Totaal geen tijd voor gehad, nu maar even snel wat luisteren maar verder geen moeite doen... las dat 't lastig was dus mag blij zijn als ik er 2 weet 
Edit: 1 geraden, geen tijd verder, fack it
Edit: 1 geraden, geen tijd verder, fack it
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik heb er 5
Lol, je bent zeker nog nooit naar een feestje geweest.Jurheinen wrote:Ik heb er 5
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Henk-Jan wrote:Lol, je bent zeker nog nooit naar een feestje geweest.Jurheinen wrote:Ik heb er 5
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Het gaat wel bergafwaarts zo, had ze eerst allemaal, toen 8, nu maar 2