Tuurlijk niet, zo help je anderen, oftewel je concurrentie, in het zadel. Het zou ontiegelijk dom zijn om het te zeggen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Moet alleen 1 en 3 nog steeds, liggen allebei op het puntje van mn tong 
OMG! Ik schaam me echt dat ik 3 niet gelijk wist 
-
S
3 lijkt gewoon een probeersel van een amateur in FL Studio ofs.
Maar dat is het niet.Spablauw wrote:3 lijkt gewoon een probeersel van een amateur in FL Studio ofs.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik heb track 7 eindelijk gevonden! Dat ik er niet eerder opkwam, is zo'n helden nummer! 
Nu track 3 nog ...
Nu track 3 nog ...
=
Last edited by Soulless on 18 Nov 2012 22:23, edited 1 time in total.
-
E
Zo. mijn antwoorden zijn weggestuurd! 
Waar?! op #beyondlimitzzzz qlimax voorbereiden maar dan wat je niet hoort dus veel harderp-stylez wrote:Nr 3 is niet zo moeilijk haha. Als je nu een bepaald radio station luistert dan weet je hemhaha. Dit een beetje te laat gezien anders had ik wel meegedaan.
-
A
tommetjeuh wrote:Waar?! op #beyondlimitzzzz qlimax voorbereiden maar dan wat je niet hoort dus veel harderp-stylez wrote:Nr 3 is niet zo moeilijk haha. Als je nu een bepaald radio station luistert dan weet je hemhaha. Dit een beetje te laat gezien anders had ik wel meegedaan.
?

-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Bedankt voor de hint, maar ik denk dat je een beetje in de war bent.p-stylez wrote:Nr 3 is niet zo moeilijk haha. Als je nu een bepaald radio station luistert dan weet je hemhaha. Dit een beetje te laat gezien anders had ik wel meegedaan.
Hints mogen trouwens niet hé!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kan iemand die rooie zijn mond snoeren?
Ik krijg nog antwoorden van:
frankhardenberg
stefan_helmond
Wesz91
Mr Lellebel
Rawbin
Wesskeej
Spablauw
Nielstil
Lyst
mandy
Socializers
Maximize
Katamaran
Pommer
Steffnov
Ik zal morgenavond nog wel een herinnering via PM sturen naar degene die nog niks ingeleverd hebben.
frankhardenberg
stefan_helmond
Wesz91
Mr Lellebel
Rawbin
Wesskeej
Spablauw
Nielstil
Lyst
mandy
Socializers
Maximize
Katamaran
Pommer
Steffnov
Ik zal morgenavond nog wel een herinnering via PM sturen naar degene die nog niks ingeleverd hebben.
Geen probleem, ik stuur het ook alleen voor de mensen die het niet in de gaten haddennielstil wrote:ik ga er nog ff over denken
-
S
Ik ook niet meer na deze ronde.mandy wrote:ik doe niet eens mee
Je zou de aanwezige "bekendere" dj's op dit forum ook moeten late meedoen
Benieuwd of ze vlotjes kunnen winne
Me 2, morgen nog eventjes voor de laatste 3 zitten, en dan stuur ik 't in.Socializerz wrote:Ben nog ff op zoek
Hmm, dan zal er wel weer een of andere grappenmaker (lees: David) je toegevoegd hebben...mandy wrote:ik doe niet eens mee
Wat een flauwe manwootum wrote:Hmm, dan zal er wel weer een of andere grappenmaker (lees: David) je toegevoegd hebben...mandy wrote:ik doe niet eens mee
-
E
Vraag thera of geck-o....wootum wrote:Hmm, dan zal er wel weer een of andere grappenmaker (lees: David) je toegevoegd hebben...mandy wrote:ik doe niet eens mee
-
A
En-er-gy wrote:Vraag thera of geck-o....wootum wrote:Hmm, dan zal er wel weer een of andere grappenmaker (lees: David) je toegevoegd hebben...mandy wrote:ik doe niet eens mee

Eh oke.... Thera of Geck-O, hebben jullie mandy toegevoegd??En-er-gy wrote:Vraag thera of geck-o....wootum wrote:Hmm, dan zal er wel weer een of andere grappenmaker (lees: David) je toegevoegd hebben...mandy wrote:ik doe niet eens mee