Alle 10 ingevuld, waren nog niet de moeilijkste. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Haha, trolljordifcg wrote: Edit: Heb ze allemaal. Moet alleen nummer 3 nog....
Ik ook, wil die wel hebben voor ik hem inleverchicken wrote:Ik moet alleen 1 nog, frustrerend.
Eerste ronde van de quiz met mezelf in een andere rol bevalt goed. Simpele ronde. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Pfft, precies als ik een paar dagen weg ben wordt er een Raad De Track Quiz gestart
. Het meedoen aan een Raad De Track Quiz behoort tot mijn primaire levensbehoeften en ik ben daarom ook zeer teleurgesteld dat inschrijving niet meer mogelijk is.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
oke
Ik wil er wel voor hardcore maken als er animo voor is. Ik heb toch teveel vrije tijd momenteel 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Doe geen moeite.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik mis tot nu toe alleen 3 en 7. Track 7 lijkt sterk op een Thera(Cords) / Geck-o track.
Track 3 komt me ook heel erg bekend voor maar kom er niet op.
Track 3 komt me ook heel erg bekend voor maar kom er niet op.
1, 4 en 7 kwamen me zo bekend voor, had wel al een vermoeden van welke artiest, maar kon op t eerste moment zo niks vinden. Ook geen zin om verder te zoeken.
Doen!mrazura wrote:Ik wil er wel voor hardcore maken als er animo voor is. Ik heb toch teveel vrije tijd momenteel
precies diegene die ik ook nog mis_theon_ wrote:1, 4 en 7 kwamen me zo bekend voor, had wel al een vermoeden van welke artiest, maar kon op t eerste moment zo niks vinden. Ook geen zin om verder te zoeken.
Mja er moet wel een minimaal aantal actieve deelnemers zijn ik zat te denken aan 8. We zitten nu pas op 2 namelijk.D-Nemacyst wrote:Doen!mrazura wrote:Ik wil er wel voor hardcore maken als er animo voor is. Ik heb toch teveel vrije tijd momenteel
Hoe kunnen jullie 4 niet weten dat hoort beetje bij je hardstyle opvoeding
Ik wil wel meedoenmrazura wrote:Mja er moet wel een minimaal aantal actieve deelnemers zijn ik zat te denken aan 8. We zitten nu pas op 2 namelijk.D-Nemacyst wrote:Doen!mrazura wrote:Ik wil er wel voor hardcore maken als er animo voor is. Ik heb toch teveel vrije tijd momenteel
mrazura wrote:
Mja er moet wel een minimaal aantal actieve deelnemers zijn ik zat te denken aan 8. We zitten nu pas op 2 namelijk.
Actieve hardcore members
Ik
Stan
Draidy
Steffnov
Dakpan
Strep
hardcoresjors
Intervention
VALEO
Hellblazer
XtD
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
NVM
Last edited by BvG50 on 18 Nov 2012 21:13, edited 2 times in total.
-
S
Ik ben al enkele dagen ziek, en dan heb je precies geen geheugen. Wtf kan maar op 3 komen ofzo
hopelijk verandert dit voor woensdag...
Vrij pijnlijk dat een aantal 'hardstyle liefhebbers/kenners' track 7 niet kennen 
niet kennen en niet op de naam komen is iets andersPommer wrote:Vrij pijnlijk dat een aantal 'hardstyle liefhebbers/kenners' track 7 niet kennen
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
track 7 is de makkelijkstenielstil wrote:niet kennen en niet op de naam komen is iets andersPommer wrote:Vrij pijnlijk dat een aantal 'hardstyle liefhebbers/kenners' track 7 niet kennen
-
S
Dan heb je track 2 nog niet geluisterd.Wout1997 wrote:track 7 is de makkelijkstenielstil wrote:niet kennen en niet op de naam komen is iets andersPommer wrote:Vrij pijnlijk dat een aantal 'hardstyle liefhebbers/kenners' track 7 niet kennen
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Het schiet me ineens binnen hoe die track heet!Pommer wrote:Vrij pijnlijk dat een aantal 'hardstyle liefhebbers/kenners' track 7 niet kennen
EDIT: Oh nee, toch niet....
Last edited by BvG50 on 18 Nov 2012 17:38, edited 2 times in total.