Inb4 poll over: bij welk kamp hoor je, Radical of Deetox?
Het DenekampTHArdstyler wrote:Inb4 poll over: bij welk kamp hoor je, Radical of Deetox?
svbmodus aan hihi svbmodus uit
Het DenekampTHArdstyler wrote:Inb4 poll over: bij welk kamp hoor je, Radical of Deetox?
MYST!Uberhout wrote:Nightbreed. Komt steeds vettere muziek vandaan, en de mannen van D&R, Bass Chaserz en Endymion lijken me gewoon heel gezellige gasten om mee om te gaan.
Geef maar gewoon toe dat je alleen naar Dirty Workz wil wegens MandySvbtwee wrote:Ik zelf zou zelf graag op Dirty Workz tekenen. Dat label spreekt me qua muziek smaak het meeste aan, en verder vind ik de vrijheid die je daar krijgt bij het produceren ook heel belangrijk. De sfeer daar lijkt me ook nog eens heel chill en gezellig, dus de keuze was snel gemaakt
Haha nee hoorMeneerEend wrote:Geef maar gewoon toe dat je alleen naar Dirty Workz wil wegens MandySvbtwee wrote:Ik zelf zou zelf graag op Dirty Workz tekenen. Dat label spreekt me qua muziek smaak het meeste aan, en verder vind ik de vrijheid die je daar krijgt bij het produceren ook heel belangrijk. De sfeer daar lijkt me ook nog eens heel chill en gezellig, dus de keuze was snel gemaakt
Chroman wrote:Spoontech, want creatieve vrijheid en gewoon lompe kicks
Zamble wrote:Spoontech, als ik zou produceren zou het die stijl zijn.