Keuze was voor mij ook snel gemaakt. Vermaak me altijd, ondanks de line-up weet ik de juiste artiesten er dan wel uit te pikken.
--------
Nieuwe poll toegevoegd
MelvinFR wrote:Sander, doe alsjeblieft wel polls waar we wat aan hebben of waar wat leuks uit kan komen. Alsof het ook maar iemand interesseert hoe chocomelk het liefst gedronken wordt.
Toch miwer in zijn puurste vorm.Thommy wrote:Ik kies dan toch voor Miwer. Sommige reacties van hardstylboy waren wel grappig, maar als die meer dan 2 zinnen typt haak ik al af na 3 woorden gelezen te hebben. Dus dan toch maar Miwer.
Als ik deze poll zie was je al na een week door je goede ideeën heen. Te vroeg gepiekt helaasSvbtwee wrote:dan ben ik over 7 weken door al mijn 'leuke' ideeën heen.
Rickzel wrote:Als ik deze poll zie was je al na een week door je goede ideeën heen. Te vroeg gepiekt helaasSvbtwee wrote:dan ben ik over 7 weken door al mijn 'leuke' ideeën heen.
Is best wel goud, lig je in ieder geval vroeg op bedRickzel wrote:Te vroeg gepiekt
sonnebloem wrote:Rickzel wrote:Als ik deze poll zie was je al na een week door je goede ideeën heen. Te vroeg gepiekt helaasSvbtwee wrote:dan ben ik over 7 weken door al mijn 'leuke' ideeën heen.