Voorspelbaar, maar sterk 
Active topics in Off-Topic
Moderators
En wat is hij er weer vlot bij, hulde 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:
Misschien een leuke foto van frontliner op het scherm sjoppen... ik geef maar een hint
Hahaha pedaalemre en EHRNK
Het niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's 
wrote:Hahaha Chroman en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Had ik maar verstand van photoshop, zou ook wel mee willen doenwrote:Hahaha pedaalemre en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
Lekker Paint aanslingeren joh. Gaat om het idee, niet om de uitvoeringwrote:Had ik maar verstand van photoshop, zou ook wel mee willen doenwrote:Hahaha pedaalemre en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
Bij mij zat er 0,0 photoshop bij, heb serieus een nieuw e-mailadres aangemaakt als Joey van Ingenwrote:Had ik maar verstand van photoshop, zou ook wel mee willen doenwrote:Hahaha pedaalemre en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
Ik kan het niet lezen, is dat hardstylboy?
Ohja edit: zie genietmomentjestoppawrote:Ik kan het niet lezen, is dat hardstylboy?
Ik weet niet waarom maar ik ga hier zo stuk omwrote:Bij mij zat er 0,0 photoshop bij, heb serieus een nieuw e-mailadres aangemaakt als Joey van Ingenwrote:Had ik maar verstand van photoshop, zou ook wel mee willen doenwrote:Hahaha pedaalemre en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
Zo veel moeite erin gestoken, prachtig

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Maar eens een poging wagen danwrote:Lekker Paint aanslingeren joh. Gaat om het idee, niet om de uitvoeringwrote:Had ik maar verstand van photoshop, zou ook wel mee willen doenwrote:Hahaha pedaalemre en EHRNKHet niveau hier ligt zo hoog de laatste paar foto's
.
Ik ging echt helemaal af op die grafiek zeg mijn god 
Wie mag een winnaar kiezen trouwens? Ja kan ook ff paar pagina's terugkijken
Ik wacht nog heel even, maar zeker een mooie rondewrote:Wie mag een winnaar kiezen trouwens? Ja kan ook ff paar pagina's terugkijken