geweldig man

Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat kan ik toch genieten van jouw creativiteit EHRNK
. Had ik maar die creativiteit
keurig
maar kinders, zullen we even aan de hele fijne modjes vragen of ze even een opstel willen geven met wat wel en niet door de beugel kan. Want dit gaat uit de klauwe escalere ewa
maar kinders, zullen we even aan de hele fijne modjes vragen of ze even een opstel willen geven met wat wel en niet door de beugel kan. Want dit gaat uit de klauwe escalere ewa
Minder janken meer soeps.
Als je wilt janken over hoe er geen kut en lul meer op het forum mag moet je bij Jor-D wezen, die heeft die deal gesloten.
Wees blij dat je die andere dingen die eigenlijk ook niet kunnen nog wel kan doen ipv te janken "oh maar dit mag wel".
Als je wilt janken over hoe er geen kut en lul meer op het forum mag moet je bij Jor-D wezen, die heeft die deal gesloten.
Wees blij dat je die andere dingen die eigenlijk ook niet kunnen nog wel kan doen ipv te janken "oh maar dit mag wel".
Bestaat al: https://support.google.com/adsense/answer/4410771wrote:zullen we even aan de hele fijne modjes vragen of ze even een opstel willen geven met wat wel en niet door de beugel kan.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 8 hours ago
tl:dr; Gewoon geen naaktheid/seksgerelateerde soeps anders wordt ome Google boos.wrote:Dat is niet in hardtraxxtaal
Wellicht dat het wel kan als je hem ergens anders upload en er een link naar plaatst, voor als je het photoshop/paint kunstwerk perse wil delen? (ik weet niet of de mods daarmee kunnen instemmen of dat google echt zo strikt is)
Waarom lachte Jacques?

komen er nog meer soeps?

komen er nog meer soeps?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Hahahahahaha heerlijk dit
Vooral de tolerantie tabel van EHRNKTNS
Vooral de tolerantie tabel van EHRNKTNS
-
UHardtraxx Addict