Wij hebben dikke koi-karpers achter in de vijver. Ik zal eens kijken of ik nog een fotootje kan vinden van die bakbeesten 

Onze schapendoes

wil je t echt weten?roberttt wrote:Een paard! Dat had ik moeten weten
Zijn die beesten niet gigantisch duur in onderhoud :O
Waarom in hemelsnaam? Wat een geldvernaaiing.biscuit wrote:wil je t echt weten?roberttt wrote:Een paard! Dat had ik moeten weten
Zijn die beesten niet gigantisch duur in onderhoud :O
1000 eur per maand.
daar zit verzorging, eten, drinken, medische verzorging, tandarts en hoefsmid in.

correct!Zenda wrote:Niet haten op paarden :O. Heb er ook eentje!
(En nee, van het apenpakje ben ik ook geen fan, dat hoort er nu eenmaal bij)
Rijd nog B (Heb jarenlang niet mogen springen van de artsen, heb sinds kort besloten dat ze het maar uitzoeken). Als ik dit weekend goed rijd, ben ik gekwalificeerd voor de Brabantse Kampioenschappen.biscuit wrote:
correct!
welke klasse spring je mee?
regionaal of kleinschalig op provincie?
Waarom zet je die muizen er bij? Dit is het grote huisdieren topic hoorbiscuit wrote:Ik heb dus: 3 muizen, 1 hond(jack-russel terrier, bruin-wit) en 1 paard!![]()
Daveytl wrote:Mannen met paarden.

heb eerst veel paarden zadelmak gemaakt. nu wil ik op regionale basis wedstrijden rijden. in de L....Zenda wrote:Rijd nog B (Heb jarenlang niet mogen springen van de artsen, heb sinds kort besloten dat ze het maar uitzoeken). Als ik dit weekend goed rijd, ben ik gekwalificeerd voor de Brabantse Kampioenschappen.biscuit wrote:
correct!
welke klasse spring je mee?
regionaal of kleinschalig op provincie?
Jij?
Klinkt bekend, die van ons legt alles wat je weg kan gooien voor je voeten, net zolang totdat je iets weggooitHARDSTYLE_XD_tbse wrote:mijn hondje:![]()
als ze een tennisballetje ziet is ze niet te stoppen met lopen, maar tam kan ze ook zijn.![]()
Zolang je weet hoe je moet zitten niet. Kwestie van wennenroberttt wrote:Doet dat niet au auw auw de hele tijd op zo'n paard te bouncen