190 
230
same hereKepro wrote:Ik ben een voormalig powerlifter en heb ook 1 wedstrijd gedaan. Gewicht interreseerd mij niets meer op de legpress na. Geef mij maar perfecte uitvoering en een mooi fysiek.

Oh wat raar, dat is best kut Frank! Sterkte ermee kerel!frankhardenberg wrote:Ik zit inmiddels op 170 kg deadlift (1x)
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)
Gekke is, niemand ziet wat verkeerds aan mijn vorm met deadliften (en dan ook mensen die er verstand van hebben), maar ik pak hem nog veel te weinig met de benen!
Hoe pak je hem dan?frankhardenberg wrote:Ik zit inmiddels op 170 kg deadlift (1x)
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)
Gekke is, niemand ziet wat verkeerds aan mijn vorm met deadliften (en dan ook mensen die er verstand van hebben), maar ik pak hem nog veel te weinig met de benen!
Normaal en Sumo, maar persoonlijk vind ik Sumo wat fijner omdat ik dan nog makkelijker me rug recht kan houden!Draidy wrote:Hoe pak je hem dan?frankhardenberg wrote:Ik zit inmiddels op 170 kg deadlift (1x)
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)
Al eens sumo geprobeerd?
Als je niks nuttigs te melden hebt houd je bek dan sjappie, irritante internetgangster met waarschijnlijk een dikke bierpens en een kutkop met pukkels, oké?M-arijn wrote:Oh wat raar, dat is best kut Frank! Sterkte ermee kerel!frankhardenberg wrote:Ik zit inmiddels op 170 kg deadlift (1x)
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)
Inderdaad maar is proberen, zat er al poos aan te denken maar voelt echt heel anders aan dus had tot nu toe nog maar besloten om gewoon met rechts bovenhands te blijven pakken.Kepro wrote:Frank, probeert je grip eens te veranderen. Wat ik bedoel is; normaal is bijvoorbeld je rechter hand de onderhandse grip en je linker de bovenhandse grip. Wissel deze grip tijdens je training. (wel beide grippen uitvoeren)
HA-HA JA JE HEBT GELIJK HOOR ! SOMS BEN IK BEST WEL EEN BEETJE TE SNEL OP MIJN TEENTJES GETRAPT DENK IK!chicken wrote:Jezus, dan leeft ie een keertje met je mee en wenst ie je succes, is het weer niet goed.
Nee hoor, dat escalated na een stuk of 100 van die kinderachtige kut posts.Henk-Jan wrote:That escalated quickly
Gister ff gedaan, deed met gemak 140 x 8 en had er nog wel 3-4 extra uit kunnen halen had ik het gevoel. Heb ook beetje idee dat me rug al beetje scheef ging door constant dezelfde grip, vond dit in alle opzichten fijner en alleen de 1e 2 lifts moest ik er echt erg aan wennen daarna ging het gewoon net zo lekker als de andere gripKepro wrote:Frank, probeert je grip eens te veranderen. Wat ik bedoel is; normaal is bijvoorbeld je rechter hand de onderhandse grip en je linker de bovenhandse grip. Wissel deze grip tijdens je training. (wel beide grippen uitvoeren)
Gelukkig maar! Ben blij voor je.frankhardenberg wrote:Nee hoor, dat escalated na een stuk of 100 van die kinderachtige kut posts.Henk-Jan wrote:That escalated quickly
En dan moet meneer uit bergentheim ook nog even een opmerking maken natuurlijk! (Y)
Gister ff gedaan, deed met gemak 140 x 8 en had er nog wel 3-4 extra uit kunnen halen had ik het gevoel. Heb ook beetje idee dat me rug al beetje scheef ging door constant dezelfde grip, vond dit in alle opzichten fijner en alleen de 1e 2 lifts moest ik er echt erg aan wennen daarna ging het gewoon net zo lekker als de andere gripKepro wrote:Frank, probeert je grip eens te veranderen. Wat ik bedoel is; normaal is bijvoorbeld je rechter hand de onderhandse grip en je linker de bovenhandse grip. Wissel deze grip tijdens je training. (wel beide grippen uitvoeren)