Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 07:41 

Hardtraxx Veteran

190 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

230

http://youtu.be/AYFjWA4QLy8?t=14s
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ben een voormalig powerlifter en heb ook 1 wedstrijd gedaan. Gewicht interreseerd mij niets meer op de legpress na. Geef mij maar perfecte uitvoering en een mooi fysiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:14 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik ben een voormalig powerlifter en heb ook 1 wedstrijd gedaan. Gewicht interreseerd mij niets meer op de legpress na. Geef mij maar perfecte uitvoering en een mooi fysiek.

same here
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:09 

Donateur

Is dutchbodybuilding uit de lucht ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

Hoe vordert het Frank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

bench
55, bak er nog niet zo veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 09:32 

Hardtraxxer

Perfect form en squat below parallel
BP: 10x80
DL: 10x110
SQ: 10x90
Legpress: 10x130
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan jou legpress zo laag zijn in verhouding tot squat?

Ik zit nu op 2 x 150 squat, 1 x 180 deadlift, benchpress 1x115 en nu komt het 4 x 420 legpress.

Ik heb 9 maanden gepowerlift dus ik heb die basis al, daarnaast ben ik 1,73 en weeg ik 78 kg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:56 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 09:11 

Hardtraxxer

4x420 legpress? bij ons kan er volgens mij maximaal 190 of 200kg op. Ben 1.78 en weeg 74kg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Ik kan leg press 15x op 175. Dit is bij mij een apparaat waar je gewoon het gewicht in kan stellen zonder schijven. 175 is de max waar ik sport.

Heb trouwens met squats erg veel moeite (bijna onmogelijk) om laag genoeg te gaan zonder een verhoging onder mijn hakken. Iemand een idee waar dat aan ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 11:36 

Hardtraxxer

Dat ligt waarschijnlijk aan een korte achillespees. Bij normale squats kont naar achter duwen tijdens de negatieve fase. (zo overdreven mogelijk)

Front squats zullen wss ook wel helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Zo...
We zijn nu een tijdje verder, flink aan het powerliften geweest.

Bank is mijn zwakste punt, nog wat meer tijd nodig maar zit nu op zo'n 62,5.
Squat 122,5
DL vandaag getopt om een nieuw schema op te laten stellen, 145.

Over een jaartje of meer wedstrijden doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:17 

Ik heb dat ook met t zakken. Heb ook een hele zwakke rug, is een familie kwaal helaas. Ik zal nooit veel kunnen deadliften vanwege mn rug, fysio helpt geen zak :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:56 

Donateur

Ik zit inmiddels op 170 kg deadlift (1x)
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)

Gekke is, niemand ziet wat verkeerds aan mijn vorm met deadliften (en dan ook mensen die er verstand van hebben), maar ik pak hem nog veel te weinig met de benen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:39 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)

Gekke is, niemand ziet wat verkeerds aan mijn vorm met deadliften (en dan ook mensen die er verstand van hebben), maar ik pak hem nog veel te weinig met de benen!

Oh wat raar, dat is best kut Frank! Sterkte ermee kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)

Hoe pak je hem dan?
Al eens sumo geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:41 

Donateur

Draidy schreef:
frankhardenberg schreef:
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)

Hoe pak je hem dan?
Al eens sumo geprobeerd?

Normaal en Sumo, maar persoonlijk vind ik Sumo wat fijner omdat ik dan nog makkelijker me rug recht kan houden!

M-arijn schreef:
frankhardenberg schreef:
150k kg squat (1x)
94 kg bench press (1x)

Oh wat raar, dat is best kut Frank! Sterkte ermee kerel!

Als je niks nuttigs te melden hebt houd je bek dan sjappie, irritante internetgangster met waarschijnlijk een dikke bierpens en een kutkop met pukkels, oké?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:46 

Hardtraxx Veteran

Jezus, dan leeft ie een keertje met je mee en wenst ie je succes, is het weer niet goed. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Frank, probeert je grip eens te veranderen. Wat ik bedoel is; normaal is bijvoorbeld je rechter hand de onderhandse grip en je linker de bovenhandse grip. Wissel deze grip tijdens je training. (wel beide grippen uitvoeren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 02:49 

Donateur

Kepro schreef:
Frank, probeert je grip eens te veranderen. Wat ik bedoel is; normaal is bijvoorbeld je rechter hand de onderhandse grip en je linker de bovenhandse grip. Wissel deze grip tijdens je training. (wel beide grippen uitvoeren)

Inderdaad maar is proberen, zat er al poos aan te denken maar voelt echt heel anders aan dus had tot nu toe nog maar besloten om gewoon met rechts bovenhands te blijven pakken.

chicken schreef:
Jezus, dan leeft ie een keertje met je mee en wenst ie je succes, is het weer niet goed. :/

HA-HA JA JE HEBT GELIJK HOOR ! SOMS BEN IK BEST WEL EEN BEETJE TE SNEL OP MIJN TEENTJES GETRAPT DENK IK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 07:28 

Hardtraxx Veteran

That escalated quickly
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 03:43 

Donateur

Henk-Jan schreef:
That escalated quickly

Nee hoor, dat escalated na een stuk of 100 van die kinderachtige kut posts.
En dan moet meneer uit bergentheim ook nog even een opmerking maken natuurlijk! (Y)

Kepro schreef:

Gister ff gedaan, deed met gemak 140 x 8 en had er nog wel 3-4 extra uit kunnen halen had ik het gevoel. Heb ook beetje idee dat me rug al beetje scheef ging door constant dezelfde grip, vond dit in alle opzichten fijner en alleen de 1e 2 lifts moest ik er echt erg aan wennen daarna ging het gewoon net zo lekker als de andere grip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 09:16 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Henk-Jan schreef:
That escalated quickly

Nee hoor, dat escalated na een stuk of 100 van die kinderachtige kut posts.
En dan moet meneer uit bergentheim ook nog even een opmerking maken natuurlijk! (Y)

Kepro schreef:

Gister ff gedaan, deed met gemak 140 x 8 en had er nog wel 3-4 extra uit kunnen halen had ik het gevoel. Heb ook beetje idee dat me rug al beetje scheef ging door constant dezelfde grip, vond dit in alle opzichten fijner en alleen de 1e 2 lifts moest ik er echt erg aan wennen daarna ging het gewoon net zo lekker als de andere grip :)

Gelukkig maar! Ben blij voor je. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic