Geen idee welke 1 is. 2 en 3 wel kunnen achterhalen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Na enige vertraging is de OP up-to-date inclusief nieuwe fragmenten. De volgende deadline is ook weer vrij ruim i.v.m werk, feestdagen en 2 dagen Tijdmachine.
1 komt me bekend voor kan me de melodie zelf voorstellen maar de titel vinden is iets anders
andere twee zijn herkend 
Ik zit al een uur naar 3 te zoeken, weet de artiest maar kan hem maar niet vinden. Hoe is het mogelijk..
Edit: Gevonden. Morgen nog naar 1 en 2 zoeken.
Edit: Gevonden. Morgen nog naar 1 en 2 zoeken.
Hoop morgen de nieuwe fragmenten klaar te hebben.
Betekent dat dat de deadline is uitgesteld? Heb het uitgesteld en daarna ben ik het vergeten namelijkwootum wrote:Hoop morgen de nieuwe fragmenten klaar te hebben.
Jup, je hebt nog tot morgen 21:00 uur om je antwoorden op te sturen.Delt-A wrote:Betekent dat dat de deadline is uitgesteld? Heb het uitgesteld en daarna ben ik het vergeten namelijkwootum wrote:Hoop morgen de nieuwe fragmenten klaar te hebben.
Nummer 2 had ik echt moeten weten
nieuwe deadline weer zondag?
2 en 3 ken ik niet. 1 komt me zo ontzettend bekend voor, maar ik heb werkelijk geen idee 
JupsLeonidas wrote:nieuwe deadline weer zondag?
Ik weet 1 en 2
Ook gelijk ingeleverd, want 3 komt me totaal niet bekend voor.
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Weet alleen 1
2 weet ik de naam niet zo 123 van.
3 nog nooit gehoord.
2 weet ik de naam niet zo 123 van.
3 nog nooit gehoord.
Nummer 3 weet ik zo ook niet. Heb wel een vermoeden om welke artiest het gaat.
Geen zin/tijd om 2 nog te vinden, komt me wel verschrikkelijk bekend voor. Andere twee waren niet heel lastig.
1 heb ik. 2 ken ik niet. 3 komt me bekend voor. Volgens mij zelfs deze week nog geluisterd, toch kan ik hem totaal niet vinden.
Dat heb ik dus met 1 en 2Leonidas wrote:3 komt me bekend voor. Volgens mij zelfs deze week nog geluisterd, toch kan ik hem totaal niet vinden.
De nieuwe tussenstand en fragmenten staan er. Wegens drukte met m'n werk en dingen privé hou ik de deadline voorlopig even op een week 
Laatste 4 rondes, 1 track, nu komt me ook weer niks bekend voor
neem de moeite ook niet om alles te zoeken
Ai de vorige ronde had ik moeten weten.
1 en 3 heb ik. Nummer 2 wordt weer zoeken
1 en 3 heb ik. Nummer 2 wordt weer zoeken
haha ik word ook zo gefrustreerd als ik er 1 100% ken, maar niet op de naam kan komen, nu geef ik het maar gewoon op, scheelt heel wat zoekwerk.Magnetron wrote:Laatste 4 rondes, 1 track, nu komt me ook weer niks bekend voorneem de moeite ook niet om alles te zoeken
Maar wie weet de volgende ronde weer wat vinden