Wist 1 en 2 gelijk maar 3 ken ik niet.
Alleen 2 komt me bekend voor maar ik kom er niet op 
1 & 2 komen me bekend voor, maar kan er dus niet op komen.... 3 heb ik nog nooit gehoord
1 en 3 wist ik. Twee laat ik voor wat het is
Die ken ik niet.
Heb gister na een hele lange zoektocht 1 en 3 nog kunnen vinden. 2 herken ik wel maar heb echt geen idee waar ik die moet gaan zoeken, heb het inmiddels maar opgegeven 
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Ik had 2 vrij snel, 1 en 3 komen me wel enigszins bekend voor, maar na lang zoeken nog niks gevonden.. Ik geef 't maar op.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
nummero 3 wist ik meteen, de 2e komt me bekend voor maar ik volg helaas niet meer actief genoeg de scene om het allemaal nog binnen 3 seconden te raden en nummer 1 heb ik ooit wel is gehoord maar zou ik zo 1,2,3 echt niet op komen!
2 herkende ik de artiest meteen dus was zo gevonden. 1 komt me zo bekend voor maar kan er niet op komen. 3 nog nooit gehoord.
Begin er ook eens mee lijkt me leuk! 2e moest ik even nadenken maar andere twee kwamen direct in me op :p
Je hebt nog tot vanavond 21.00 uur de tijd om je antwoorden op te sturen!
Vorige ronde niks en nu weet ik ook alleen 3 maar
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Pff, vorige ronde had ik 3 wel moeten weten. Vond het al als een wat oudere Thera plaat klinken, maar was te lui om z'n hele discografie door te bladeren.
Deze ronde weet ik 1 & 2 sowieso (dikke platen trouwens
) 3e zegt me op het eerste gehoor niks.
Deze ronde weet ik 1 & 2 sowieso (dikke platen trouwens
fuckkk Digital Punk & Scope DJ – Forever Lost, kon er niet op komen 
Ik ruil je het antwoord van 3 dolgraag met die van 1wrote:Pff, vorige ronde had ik 3 wel moeten weten. Vond het al als een wat oudere Thera plaat klinken, maar was te lui om z'n hele discografie door te bladeren.
Deze ronde weet ik 1 & 2 sowieso (dikke platen trouwens) 3e zegt me op het eerste gehoor niks.
Die heb ik wel een paar keer gehoord maar weet bij god niet hoe die heet.
2 en 3 had ik moeten weten. Kon er gewoon niet opkomen.
Deze ronde heb ik ze
Deze ronde heb ik ze
Hier zit er nog een haha.wrote:fuckkk Digital Punk & Scope DJ – Forever Lost, kon er niet op komen
Deze ronde was een makkie
3 was even zoeken, Forver Lost wist ik juist meteen.
Deze ronde is een makkie.
Deze ronde is een makkie.
1 ken ik niet
2 weet ik
3 heb ik al 50x gehoord maar ik kan er niet opkomen
2 weet ik
3 heb ik al 50x gehoord maar ik kan er niet opkomen
Deze ronde weer helemaal goed, ga ik van uit 
Net je antwoorden bekeken, je hebt ze alle drie fout.wrote:Deze ronde weer helemaal goed, ga ik van uit
Yes!wrote:Net je antwoorden bekeken, je hebt ze alle drie fout.wrote:Deze ronde weer helemaal goed, ga ik van uit
1 wist ik vrij snel, 2 en 3 gevonden naar echt superlang zoeken