Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:10 

Hardtraxx Elite

Mn fileservertje hier thuis draait nog op 1GB DDR1 geheugen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Mn fileservertje hier thuis draait nog op 1GB DDR1 geheugen :$

Gaat prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:20 

Is voor een NAS toch prima? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:57 

Hardtraxx Elite

Doet t ook nog prima hoor ;) Zodra ik andere server apps erop ga draaien (Plex etc.) kan ik t helaas wel vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:52 

vuile kut PLED POWER SW RESET HDD EJGJWEREJOERKOKJYREJO
PRECIES volgens de manual erin gezet en hij wilt maar niet aan xd (Alles is van stroom voorzien, lampje op mobo brandt gewoon). Zowat alle combinaties al geprobeerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
PRECIES volgens de manual erin gezet en hij wilt maar niet aan xd (Alles is van stroom voorzien, lampje op mobo brandt gewoon). Zowat alle combinaties al geprobeerd xd

Gewoon even rustig een schroevendraaier op de + en de - pool leggen van de powersw hierdoor zou hij aan moeten springen. Kan zijn dat het knopje kapot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Heb zojuist de twee monitoren binnengekregen.

Heb ze nu een uurtje uitgeprobeerd en kwam al vrij snel tot de conclusie dat de 22 inch de fijnste maat voor mij is. De 23 inch flikkert ook...

---------------------------------
De 22 inch monitor begint ook lichtelijk af en toe te flikkeren. Enig idee waar dit aan kan liggen? Kabels etc is allemaal gecheckt. Resolutie is ook goed.

Edit: Is er een manier om op dode pixels te controleren?

edit 2: Als mijn scherm helemaal wit is lijkt het over rechts de kleur wat wat donkerder is, of er een bruine gloed overheen hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:38 

aantal hertz ingsteld?

ware kleuren of ....? kijk je instellingen even na. weet je niet welke je moet hebben? laat me even weten welke monitor welke formaten ondersteund...

23 inch zou 1600 x1200 genoeg zijn.
of indien breedbeeld: 1440x900
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een Dell2212Hm (22 inch) ondsteund dus 1920x1080
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 20:47 

Ramirez schreef:
Almighty schreef:

Gewoon even rustig een schroevendraaier op de + en de - pool leggen van de powersw hierdoor zou hij aan moeten springen. Kan zijn dat het knopje kapot is?

Knopje heeft het gedaan met oude mobo, en idd de schroevendraaier truc moet ik nog even proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:21 

Ook al in een ander topic gepost, maar heb deze nu voor mijn eigen pc over kunnen kopen voor €50,- , nooit gebruikt :)
Afbeelding

Nu nog een i5 2500K en 1tb HDD en mijn pc is 100% af.

(Dan nog randapparatuur xd 22/28" monitor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 08:25 

weet je ook waarom ie em weg deed...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:50 

Jep, met een reparatie dacht hij dat het mobo kapot was, maar bleek de CPU te zijn. Hij is van een instructeur hier op school, als er problemen zijn kan ik hem gewoon terugbrengen en geld terugvragen ;)

Oja, 1 pin in de socket kapot, maar die pin wordt niet gebruikt door de processor, hebben ze bij de fabriek gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:35 

dat lijkt me toch sterk... als ze em niet zouden gebruiken zou ie er niet op zitten lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:47 

Wel, Foxconn kan niet voor ieder merk, ieder type aparte sockets maken, is mij verteld. ;) Ze vullen de hele socket op.

Mocht ie het niet doen, dan krijg ik mijn money terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:59 

Iemand al een Helmer thuis?

http://helmer.sfe.se/

edit: Die man is echt gek....

http://helmer3.sfe.se/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

Gek? geniaal als je zoiets thuis kan bouwen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een vraag, ik zit nu al 1,5 jaar elke keer boven op zolder te producen (als ik het beneden doe heeft de familie er nogal last van) , maar ik heb meestal geen internet, en af en toe een heel zwak signaal.
Nogal vervelend als je tutorials wilt laden, op msn wilt zitten, etc.

Weet er iemand een goede manier om dit op te lossen? We hebben al een heel sterke modem en router, die hoeven niet vervangen te worden, een kabel trekken lukt niet, en ik heb het ook geprobeerd met een netwerk versterker (weet niet zeker of het zo heette), maar die had ook net te weinig bereik.

Weet iemand een goede manier om internet op m'n kamer te krijgen? het liefst iets onder de €100,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:19 

Hardtraxxer

Welk type router heb je? Hoe groot is je internet abbo? Het zal er dan vooral aan liggen welk type ontvanger je gebruikt om het draadloos netwerk te ontvangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:53 

Hardtraxx Elite

Heb je evt een kabel liggen op de verdieping onder je? Anders zou je daar een router kunnen gebruiken.. Gewoon gebruiken als switch zodat je in het zelfde netwerk zit, heb je toch wifi in de buurt! Beste oplossing is natuurlijk kabel trekken... Mocht het een probleem zijn met de grootte van de stekkers, die stekkers kan je er zelf vrij makkelijk opzetten, mocht je uitleg nodig hebben PM gerust!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 20:25 

http://tweakers.net/pricewatch/274663/t ... r-kit.html
Is dit niet iets voor je? Internet via het stopcontact. Prop 1 ding bij de modem in het stopcontact, internetkabel erin. Andere doe je in stopcontact bij je pc en vanaf daar internetkabel naar pc. Afaik hoeven de stopcontacten niet eens op dezelfde groep te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 23:34 

Delt-A schreef:
Ik heb een vraag, ik zit nu al 1,5 jaar elke keer boven op zolder te producen (als ik het beneden doe heeft de familie er nogal last van) , maar ik heb meestal geen internet, en af en toe een heel zwak signaal.
Nogal vervelend als je tutorials wilt laden, op msn wilt zitten, etc.

Weet er iemand een goede manier om dit op te lossen? We hebben al een heel sterke modem en router, die hoeven niet vervangen te worden, een kabel trekken lukt niet, en ik heb het ook geprobeerd met een netwerk versterker (weet niet zeker of het zo heette), maar die had ook net te weinig bereik.

Weet iemand een goede manier om internet op m'n kamer te krijgen? het liefst iets onder de €100,-

waarom lukt een kabel trekken niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee moet?:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:53 

Moet je eventjes eye-d contacteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Die is wel heel flauw.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic