ligt eraan wat je wil doen?Mellow wrote:Iemand verstand van Adobe Premiere Pro?
ik kan er wel mee overweg
ligt eraan wat je wil doen?Mellow wrote:Iemand verstand van Adobe Premiere Pro?
aaah okMellow wrote:Oh lamaar heb de oplossing al. Het beeld hing steeds vast omdat alles nog op hoogste kwaliteit stond en omdat ik iets met frames per second verkeerd had ingeladen.
tja hier kunnen wij natuurlijk ook weinig meeAlmighty wrote:Ik moest bij iemand een nieuwe voeding erin leggen, alles aangesloten (Typhus werk), lampjes branden als ik de stroom erop zet, maar zodra ik de Power Button indruk dan loeit alles 3sc en gaat dan weer uit.
Hoop dat ik nergens kortsluiting gemaakt hebKan ook niet denk ik, OCZ zit een overload switch op..
jep, dat is normaalAlmighty wrote:Ja precies, had 1 ding al wel verkeerd aangesloten :') volgens mij een 8 pins over een 6, kabeltje werd flink heetDuurde gelukkig maar een paar seconden.
Trouwens, een nieuwe voeding die kan toch wel een beetje ruiken/stinken, van nieuwigheid?
hmm raarAlmighty wrote:Nop, wel beetje branderig, maar verder geen rook ofzo. Je ruikt het goed uit de fan van de voeding komen
ik heb persoonlijk een grafhekel aan de P5 seriesAlmighty wrote:Is een ASUS P5E
excuus; 4pins. Zodra ik die erin doe, gaat de PC na 3sc uit. Sluit ik hem NIET aan, start ie wel op, heb ik alleen geen beeld. Heb nieuw mobo besteld.