Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 10:00 

Mellow schreef:
Iemand verstand van Adobe Premiere Pro?

ligt eraan wat je wil doen?
ik kan er wel mee overweg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:40 

Hardtraxxer

Oh lamaar heb de oplossing al. Het beeld hing steeds vast omdat alles nog op hoogste kwaliteit stond en omdat ik iets met frames per second verkeerd had ingeladen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:19 

Mellow schreef:
Oh lamaar heb de oplossing al. Het beeld hing steeds vast omdat alles nog op hoogste kwaliteit stond en omdat ik iets met frames per second verkeerd had ingeladen.

aaah ok :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:13 

Ik moest bij iemand een nieuwe voeding erin leggen, alles aangesloten (Typhus werk), lampjes branden als ik de stroom erop zet, maar zodra ik de Power Button indruk dan loeit alles 3sc en gaat dan weer uit.

Hoop dat ik nergens kortsluiting gemaakt heb :P Kan ook niet denk ik, OCZ zit een overload switch op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:57 

Almighty schreef:
Ik moest bij iemand een nieuwe voeding erin leggen, alles aangesloten (Typhus werk), lampjes branden als ik de stroom erop zet, maar zodra ik de Power Button indruk dan loeit alles 3sc en gaat dan weer uit.

Hoop dat ik nergens kortsluiting gemaakt heb :P Kan ook niet denk ik, OCZ zit een overload switch op..

tja hier kunnen wij natuurlijk ook weinig mee :P
maar hij schakeld zichtzelf uit, dat is wel raar. lijkt me dat ie al voor de post shit eruit klapt dan :/
je bent 100% zeker dat alles goed op et mobo zit aangesloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:05 

Hardtraxx Elite

Als je ergens sluiting hebt dan gaat ie niet even 3 sec aan ;) Dan gaat ie 1x aan, klapt de zekering eruit en gaat ie niet meer aan. Heb wat jij beschrijft zelf wel is meegemaakt, probeer de boel is op te starten zonder dat je de schijven/branders etc. aangesloten hebt (stroom en SATA). Klapt ie er dan nog uit, haal je RAM er is uit. Ga het zo stuk voor stuk af totdat je de boosdoener hebt gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:08 

Thx! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:10 

Hardtraxx Elite

Check dus ook de GPU ;) Haal hm eruit, en je kan horen of ie iig door naar POST gaat.. Je krijgt dan wel een rits aan gepiep (tenzij je ook een onboard kaart hebt) maar je kan zo wel isoleren waar t probleem zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:12 

Ja precies, had 1 ding al wel verkeerd aangesloten :') volgens mij een 8 pins over een 6, kabeltje werd flink heet :lol: Duurde gelukkig maar een paar seconden.

Trouwens, een nieuwe voeding die kan toch wel een beetje ruiken/stinken, van nieuwigheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:27 

Almighty schreef:
Ja precies, had 1 ding al wel verkeerd aangesloten :') volgens mij een 8 pins over een 6, kabeltje werd flink heet :lol: Duurde gelukkig maar een paar seconden.

Trouwens, een nieuwe voeding die kan toch wel een beetje ruiken/stinken, van nieuwigheid?

jep, dat is normaal :)
tenzij het ruikt naar smeulende of brandende shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:30 

Nop, wel beetje branderig, maar verder geen rook ofzo. Je ruikt het goed uit de fan van de voeding komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:43 

Almighty schreef:
Nop, wel beetje branderig, maar verder geen rook ofzo. Je ruikt het goed uit de fan van de voeding komen

hmm raar
misschien vergis jij het nieuwe hardware geurtje met verbrand iets, of er is echt iets doorgebrand...
ik zou zeggen als het na een week nog is, nog maar eens de boel goed inspecteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:56 

En de dader is...... De 8-pins ATX (kleine voedingsstekker op mobo).

Als ik die eruit laat, start ie wel op, maar geeft ie geen beeld.

Betekend dit dat het mobo kapot is? Zo even met een andere videokaart proberen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:57 

lijkt me eerder dat je videokaart defect is: als ie te weinig stroom krijgt doet ie het niet en doet je pc het wel
als ie genoeg stroom krijgt gaat ie aan maar je pc doet et dan niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:59 

Heb nog een oude 8800GT liggen, die heeft niet eens directe stroom van de voeding nodig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:05 

Btw, van die gozer vanwaar ik nu die pc aan het maken ben, zijn pc ging na 10min automatisch uit. Wat blijkt; zijn CPU werd 80 graden, in idle :lol: Meteen koelpasta erop gesmeerd, was he-le-maal uitgedroogd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:12 

nou, there you have it!
ik was idd in de war met 8pins op de videokaart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:14 

Nee nee, dit was allemaal nog voor die problemen! Ging over de 8pins die op het MOBO zit, naast die lange ATX 24 (?) pins.

Zitten toch "overal" 2 voedingcontacten op het mobo? 1/2 is dus de oorzaak dat de pc na 3sc uitvalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:12 

Teruggekeerd, geen resultaat. Morgen nieuw mobo ophalen want ik denk dat ie gesneuveld is.. Hopen dat de CPU nog intact is, aangezien ie 80 graden idle werd.

Kutzooi, ik pluk die gozer helemaal kaal xd Nieuwe voeding, netwerkkaart en nu Mobo. Ik hoop dus echt echt echt echt dat zijn CPU normaal doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:23 

80 graden cpu kan wel
maar... kan je es een pic posten van dat mobo? (liefst met modelnaam ff erbij)
want ik snap maar weinig van wat je zegt met een 8pins naast de 24pins :P [ik weet wel die 24pins, maar heb daar nog nooit een 8pins naast gezien :P wel een 4 pins, en ergens anders een 4 of 6 pins...]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:46 

Hardtraxx Elite

Meeste voedingen hebben idd gewoon een 24 pins connector met ergens anders nog een 4 pins connector.. Sommige hebben zelfs nog een 4 pins molex nodig, maar 8 pins doet bij mij zo 123 ff geen belletje rinkelen.. 80 graden idle kan je CPU overigens wel gewoon overleven.. Erg goed is t niet, maar t betekend niet dat je CPU gelijk naar de klote is. In moederborden zit altijd wel een failsafe ingebouwd, dat wanneer je CPU te heet wordt de boel uitgeschakeld wordt. Overigens heb ik voor de lol een keer een oude AMD Athlon + mobo gesloopt door na een heftige OC de voeding eraf te halen terwijl ie aanstond. PATS gat in t moederbord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:47 

Is een ASUS P5E

excuus; 4pins. Zodra ik die erin doe, gaat de PC na 3sc uit. Sluit ik hem NIET aan, start ie wel op, heb ik alleen geen beeld. Heb nieuw mobo besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb al diverse p4 proc's naar de elektronica hemel gebracht haha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:51 

Almighty schreef:
Is een ASUS P5E

excuus; 4pins. Zodra ik die erin doe, gaat de PC na 3sc uit. Sluit ik hem NIET aan, start ie wel op, heb ik alleen geen beeld. Heb nieuw mobo besteld.

ik heb persoonlijk een grafhekel aan de P5 series :P
ik had er ook een, maar dat ding gaf echt alleen maar problemen xd [P5N-32E SLI fzoiets]
wat je beter had kunnen doenn is een goede pc samenstellen ipv allemaal vervangende onderdelen kopen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:52 

Is reparatie hè ;) Niet mijn pc! Ik heb iig geen DDR2 geheugen er meer in zitten :lol:

Maar mijn pc is bijna af, alleen nog een i5je en ik denk een Sabertooth mobo. :) edit; oja en 1tb hd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic