:p was wel grappig om te zien volgens mij, tot 3 uur chagrijnig. 4 uur ineens een pretkop 
Een kwartier minuten al geen post hier meer. Nieuw record voor overdag??
Wij morgen weer een keer thuis trippen met xtc laatste keer bij iemand binnen is al weer veel te lang geledenDarkNoize wrote:Speedy shit![]()
Gister weer met een maat afgesproken dat we nog een keer thuis xtc gaan doen, maar die afspraak stond er al vanaf de zomervakantie, komt dus weer niks van waarschijnlijk![]()
Ik ben ook echt nooit alleen thuis
ja, wat jij normaal in je uppie deed, doen we nu met meerKSwoosh wrote:aka msnen via hardtraxx
roberttt wrote:ja, wat jij normaal in je uppie deed, doen we nu met meerKSwoosh wrote:aka msnen via hardtraxx
roberttt wrote:ja, wat jij normaal in je uppie deed, doen we nu met meerKSwoosh wrote:aka msnen via hardtraxx
als ik niks te doen had ja, niet non stoproberttt wrote:ja, wat jij normaal in je uppie deed, doen we nu met meerKSwoosh wrote:aka msnen via hardtraxx
KSwoosh wrote:dit is gewoon het drugs topic, maar dan met zever over drugs toegestaanmodernization wrote:Echt wtf wat zit er een vaart in dit topic zeg, je knippert met je ogen en poeff, 30pagina's erbij
Maaruh als ik het goed begijp, hier drugsgezver en chat? En in andere topic serieus doen?
tsja, niet iedereen denkt 24/7 aan drugspepepe wrote:2 uur geleden dat er hier voor het laatst is gepost!
Hoe kan dat nou weer
in principe is dit topic dan ook erg slecht voor hardtraxx: extra belasting voor de serversoostzaner wrote:KSwoosh wrote:dit is gewoon het drugs topic, maar dan met zever over drugs toegestaanmodernization wrote:Echt wtf wat zit er een vaart in dit topic zeg, je knippert met je ogen en poeff, 30pagina's erbij
Maaruh als ik het goed begijp, hier drugsgezver en chat? En in andere topic serieus doen?
roberttt wrote:jonge, dan kan jij beter weg gaan. Door jou raken de servers overbelastgrapje hoor
En zaterdag dan ...Olijfboompje wrote:Morgen met Chukkels vant padje
2c, mephedrone, lsd en nog meer middelen die je hersens verkrachten Here I come![]()
Dan doen we het even opnieuw met jou erbijroberttt wrote:En zaterdag dan ...Olijfboompje wrote:Morgen met Chukkels vant padje
2c, mephedrone, lsd en nog meer middelen die je hersens verkrachten Here I come![]()
Dat weten we nog niet.wesskeej wrote:En zondag dan